Dato/klokkeslett: Tor Mai 23, 2024 5:46 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Nesjane søndag 8.mars
InnleggSkrevet: Søn Mar 08, 2009 3:40 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg tar meg en liten tur til nesjane nå kl 15 og ser om jeg får flydd litt. Tar med et par heli og elektrofly, og satser på at det ikke er for mye vind.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 8.mars
InnleggSkrevet: Søn Mar 08, 2009 7:53 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hehe, dette var litt av en heisatur :mrgreen:

Det var til tider ganske heftig vind, og det ble noen utfordringer i lufta. Det regnet kraftig og sludda rett før jeg svingte av hovedveien, så værgudene var ikke så snille idag. Jeg hadde pakka bilen med u-can-do 3D, Multiplex Gemini, Outrage G5, T-rex 450 og T-rex 600 nitro.

Jeg måtte gjemme meg bak bilen med fly i hånda et par ganger, for vinden reiv godt tak i vingene. Jeg ga egentlig faen i flyforholdene idag, for jeg bare MÅTTE fly. Jeg kastet flyet til værs, og lekte meg skikkelig. Det mest problematiske idag var å få flyene ned, så det ble noen harde landinger, og det gikk en propell på hvert fly. Det var jævla tøft å se hvordan flyene ble kastet rundt i luften, de kunne plutslig falle eller stige med et par meter. Det ble også noen lavflyvninger i høy fart som var tøft å se på. Jeg fikk flydd 2 batteripakker på hvert fly, 1 batteripakke på Outrage G5, og 1 tank på T-rex 600. Er godt fornøyd med det, og utstyret overlevde jo dagen også :D

Fikk mersmak for Outrage G5 idag, det har krefter i overflod, og blir nok et morsomt heli å bruke fremover. U-can-do 3D gikk så fort idag at balanserorene ikke virka, servoene klarte ikke å bevege dem :mrgreen:

Håvard kom med Muggyen sin også, og demonstrerte litt terreng-egenskaper i haugene der. Rålekker bil :D
Mikrosokken tok også turen for en hyggelig prat, så selv om det var surt så var kjekt der idag.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC