Dato/klokkeslett: Tor Mai 23, 2024 4:37 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 2:31 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 373
Bosted: Florø
eg begjunner å gå eg:P snx

_________________
Kenneth Leversund
bil: TB02, TB02, wheely king, CC-01, CR-01, F103GT, LST2, scania "R620"
fly: GWS Slow Stick, challanger, vapor
båt: ProBoat Mini-V
helikopter: T-rex 450SE V2
kontroll: spekrum DX3.0, spekrum DX3S, futaba 7C


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 6:53 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Du hadde vel ikke så lang vei å gå vel?

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 8:04 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ja, dette var jo kjekt. For min del ble det bare bilkjøring i dag, og testing av TA05MS. Bilen må gires om, men ellers blir det bra. Men angående baneoppsettet, vi må slutte å ha den helvetes startsignalgreia stående rett ved banen. Den er meget enkel å treffe, og kan gjøre store skader på utstyr. Den kan gjerne stå en meter eller to unna.

En annen sak, noen av oss gikk utenfor idag for å kjøre litt off-road i skogen, og det var ganske moro. Mye potensiale i den type kjøring hvis en bare finner egnede steder å gjøre det på. Og egnede biler selvfølgelig :D
Det gav iallefall meg mersmak...

Vi må se om vi får til noe organisert kjøring neste gang. Mikrosokken prata såvidt om det idag, men det ble aldri noe av. Lengden på banen virket bra idag, men var det noen som husket å telle antall skinner i lengden?

Så totalt sett er jeg kjempefornøyd med dagen, men hvor i huleste ble det av flygutta?? Er jo latterlig å leie hele hallen hvis folk ikke bruker den.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 8:25 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 762
Bosted: Florø
Jo banen fungerte bra idag, passe stor og greit med utfordringer.

Tømte vel 8 pakker på bilene idag, og det funket greit.

Men dårlig oppmøte idag, og ekstremt få i lufta idag......

_________________
Terje Pettersen, Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 8:36 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Lite folk ja, men det kan vel skyldes et par ting....

Ikke sant, Mikrosokken? :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 9:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Ja, det ble jobb på meg idag. Jeg kunne seff prioritert å fly litt isopor, men når det koster meg flere tusen kroner så blir det dessverre ikke prioritert. Jobb er jobb, hobby må nok komme i annen rekke :cry:

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 9:41 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 224
Bosted: Florø
Det var artig i dag :!: Litt lite køyring av meg, men mine 2 nevøer fekk køyrt ein del med bilen min og dei hadde det artig :D Gav mitt lille bidrag til flyfolket. Fekk flyd 2 ganger med Lama'en og prøvd ut ny type blad som fungerte ganske greitt. Unngjekk å styrte i dag også. Fekk tekniske problem med bilen på slutten, men det får eg ta igjen når eg kjem heim igjen frå syden 8) Reknar med å være klar igjen til neste treff og får håpe at litt fleire dukkar opp då.
Får bare ønske alle ein god sommar og så snakkast vi etterkvart...

_________________
Torstein Hamrebø
Tamyia TB-02, Lotus Elise (el-bil)
Tamiya DF-02, Rising Storm (el-bil)
Tamyia Scania R620 (trailer)
HPI Savage 3.5 (fuel bil)
Skyartec, Cessna 182 (el-fly)
Aero-naut, Princess (el-båt)
Aero-naut, Diva (el-båt)
Beili Phoenix (seilbåt)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Søn Jul 13, 2008 11:41 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Innlegg: 67
Første gangen jeg var innom treff for å fly helikopter, og det var jo drittfett med så mye innendørs plass å boltre seg på. :D

Så håper at ikke dårlig oppmøte midt i fellesferien vil sette en stopper for at hallen blir leid inn ved senere anledninger!

- Bjørn

_________________
T-Rex 500E ( 2012 )
Etomic Vapor ( 2009)
Blade 400 3D ( 2008 )
Twister Bell Medevac ( 2007 )
Medlem av Sunnfjord RC 2008, 2009, 2010, 2012


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Man Jul 14, 2008 1:31 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 669
Bosted: Florø
ja var ikke så mye liv idag, kun noe uorganisert bil kjøring da eg tittet innom i halv 4 tiden, så eg for igjen etter eit kvarters tid, gadd ikke filme idag sia det var så lite som skjedde

_________________
Tamiya TT-01 Type e


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Man Jul 14, 2008 7:45 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Var det ikke samme greia i fjor når man hadde treff midt på sommeren? Jeg tipper det tar seg opp ganske mye når det går mot regn, vind og mørke dager igjen ;)

Neste treff skal i alle fall jeg vere på plass, for da har jeg FRI!! :D

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Man Jul 14, 2008 5:46 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Ofte lite RC-aktivitet om sommer'n. Sånn er det bare. Har alltid vært slik. Folk er opptatt med andre ting. For min del blir det aktivitet innendørs når værer ute blir dårlig!

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Man Jul 14, 2008 7:16 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
difcab skrev:
Første gangen jeg var innom treff for å fly helikopter, og det var jo drittfett med så mye innendørs plass å boltre seg på. :D

Så håper at ikke dårlig oppmøte midt i fellesferien vil sette en stopper for at hallen blir leid inn ved senere anledninger!

- Bjørn


Hallen blir leid på regelmessig grunnlag, nå for tiden skjer slike treff omtrent en gang i måneden. Ganske moro, og veldig fint hvis en vil øve med helikopter og slikt :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Tir Jul 15, 2008 2:47 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Jepp jepp... 10. august er neste treff, jeg hadde det moro på treffet som var, men det var litt mye tull i starten, og vi var ikke så mange som dukket opp.
Neste treff tenkte jeg at vi skulle finne på noe moro, er det noen som har noe de ønsker på treffet ?
Kom med forslag, så skal styret diskutere om dette er gjennomførbart..

Ting som har vært foreslått tidligere, og som blir med på vurdering:

DRAGRACE - Pure speed, rett frem!
RACE - Første mann rundt banen 5 runder
SHOWOFF - Kåring av det feteste deksel til bil, kuleste modd, eller bare en grisestygg bil.. Stemmet frem av publikum og medlemmer.

Andre ønsker ?

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Tir Jul 15, 2008 3:06 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Et par runder på banen hadde vert litt artig ja! :)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen på Sunnfjord Idrettssenter 13. Juli 2008
InnleggSkrevet: Tir Jul 15, 2008 9:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
microsock skrev:
Jepp jepp... 10. august er neste treff, jeg hadde det moro på treffet som var, men det var litt mye tull i starten, og vi var ikke så mange som dukket opp.
Neste treff tenkte jeg at vi skulle finne på noe moro, er det noen som har noe de ønsker på treffet ?
Kom med forslag, så skal styret diskutere om dette er gjennomførbart..

Ting som har vært foreslått tidligere, og som blir med på vurdering:

DRAGRACE - Pure speed, rett frem!
RACE - Første mann rundt banen 5 runder
SHOWOFF - Kåring av det feteste deksel til bil, kuleste modd, eller bare en grisestygg bil.. Stemmet frem av publikum og medlemmer.

Andre ønsker ?


Du har vel kanskje dekka det meste der tenker jeg. Hvis vi klarer å få til de 3 tingene, så er jo det flott :D
Men dropp kåring av grisestygg bil, alle vet at det er den rosa greia til Sidboy som vinner :mrgreen:

En annen ting, førstemann rundt banen på 5 runder bør vel kanskje lages til litt annerledes. Ellers blir det jo et kort løp hvis det bare skjer en gang. Hvis det blir mange så kan jo løpene deles opp i grupper, som til slutt ender opp i en finale med 4 biler eller noe.

Vil uansett skryte litt av deg på dette, flott initiativ :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC