Dato/klokkeslett: Tor Mai 23, 2024 7:05 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Nesjane søndag?
InnleggSkrevet: Lør Okt 18, 2008 8:32 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Noen som skal kjøre bil eller fly på nesjane imorgen?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag?
InnleggSkrevet: Søn Okt 19, 2008 2:36 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Det spør korti du evt hadde tenkt.. Eg må være i florø igjen til 13-13:30.. Så om det blir før den tid blir eg med :p

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag?
InnleggSkrevet: Søn Okt 19, 2008 4:02 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg fikk ikke med meg innlegget ditt Håvard. Jeg var der en times tid idag, og var tilbake litt før kl 14....

Hadde med meg familien til selskap (og for å filme), og av radiostyrt ble det T-rex 500 og Multiplex Gemini. Fikk flydd et par batteripakker på hver, og oppdaget at jeg har et par dårlige batteripakker også....men alt gikk bra selv om en propell tok kvelden. En annen ting er at understellet til Gemini ikke liker å lande på grus, og da blir det fort en liten velt på slutten av landingen. Kan hende at det skyldes hjulkåpene, så vi får se om jeg fjerner dem etterhvert. Har også inntrykk av at dette flyet er litt framtungt, så jeg vil prøve å flytte batteriet litt bakover.

Når det gjelder helikopter så ble det kun T-rex 500 idag. Øvde på å hovre inverted stabilt en meter over bakken, men herjet også litt innimellom for å løse opp fingrene. Dagen ble vellykket, selv om kameraet som jeg festa på vingen til Gemini sviktet. Jeg skulle prøve å filme litt fra flyet, men det er en liten mulighet for at kameraet ble "fuktig" ved en velt etter landing. Flyet tippet rundt i en vanndam. Kan virke som at hjulene har dårlige vannplaningsegenskaper :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC