Dato/klokkeslett: Lør Apr 27, 2024 7:57 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 48 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Ons Jun 19, 2013 12:30 am 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
Det er av Eikefjord Grendalag vedtatt å gjennomføre Eikefjorddagane i år også. På deira heimeside www.eikefjord.no kan ein lese meir om kva dei har planlagt hittill, og dei er fremdeles på leit etter aktører som kan gjere helga ekstra spennande. Tidlegare har dei ønska oss der, for å lage underholdning og ekstra liv for ungdommar og andre interesserte.

På årsmøte vart det snakka om at vi kun skulle velge ein dag å vere der på, og vi har da avgjort at det vert lørdagen basert på at det tidlegare har vore den beste dagen. For min og Kåre (avd.leder for fly og bil)sin del er det kun aktuelt å melde interesse til eikefjorddagane om der er fleire som blir med.
Vi ser for oss partyteltet med bord og benker, modeller på utstilling - og egna område å halde på med RC-aktiviteten på. Her er det gode muligheter for å få positive tilbakemeldinger på hobbyen....

Eg foreslår at alle avdelingsledere setter av tid til dette arrangementet, og at alle medlemmer som kan bli med på moroa melder seg på her. Hva hver enkelt vil ta med er også fint om en opplyser om her. Om det er elektrobil for utstilling, lastebiler, båter, fly, helikopter og så videre er av vesentlig interesse å vite. Jeg håper at alle tar seg tid til dette, og blir med for å vise og underholde lokalbebyggelsen litt.

Gi en rask tilbakemelding om du kan, slik at vi allereie no kan starte planlegginga av aktiviteter og liknande.

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Ons Jun 19, 2013 1:14 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ja, som du sier, du og jeg blir med om vi får med flere. Jeg håper at de som var med i fjor blir med i år også, spesielt gutta med de store båtene :D

Jeg kan stille med bil, fly og heli. Er litt usikker på hva jeg har av båt som duger der. Nina, kanskje jeg må bestille meg en bensiner jeg også...? :wink:

For å skape litt uhøytidlig moro der vi inkluderer tilskuere, så tenkte jeg også at vi kunne ha påmelding til en enkel konkurranse. Butikken kan stille opp med et quadrocopter for utlån, så kan vi bruke donuts/pylon til å ha en enkel løype, der pilot med best tid på løypa f.eks vinner et samme quadrocopter som ble brukt. Dette kan jeg sponse som en premie.

En tur utover vannet med Slash 4x4 bør vel gjennomføres også, sånn for moro skyld :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Ons Jun 19, 2013 2:17 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 73
Bosted: Florø
Eg kan desverre ikkje vere med i år. men eg kan sende med et par utstillingsbiler hvis det er av interresse?

_________________
Vegard Solheim


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Ons Jun 19, 2013 8:13 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Zombie-solheims bror skrev:
Eg kan desverre ikkje vere med i år. men eg kan sende med et par utstillingsbiler hvis det er av interresse?


Det er av interesse ja, men kun om vi får med flere personer. Blir ingenting av hvis det ender opp med vi blir 2-3 stk. Du har jo ei fin samling med F1 biler som fortjener å vises frem :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Ons Jun 19, 2013 9:05 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Om eg får i gang blackjacken skikkelig for ein gongs skyld tar eg den med meg.. Ellers kan eg godt stille med Atlantis også om eg får opp mast og segl før den tid ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Tor Jun 20, 2013 3:04 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 314
Bosted: Florø
Seff

_________________
Mvh Roger Eltvik
Sløydlærer på Florø Barneskole


King Hauler
HPI Sprint 2 Flux WP
Tamiya TT01ES
Nitro RS4 4WD
HPI Savage XL 5,9CC
Black Pearl
Xiang Rui Kou


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Tor Jun 20, 2013 3:31 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ok, da begynner dette å høres kjekt ut med en gang :D
Jeg tar med grill :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Tor Jun 20, 2013 3:55 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 314
Bosted: Florø
Da tar jeg med et par tre pølser

_________________
Mvh Roger Eltvik
Sløydlærer på Florø Barneskole


King Hauler
HPI Sprint 2 Flux WP
Tamiya TT01ES
Nitro RS4 4WD
HPI Savage XL 5,9CC
Black Pearl
Xiang Rui Kou


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Tor Jun 20, 2013 5:49 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 155
Bosted: Florø
Eg holde på med flytting no, men skal prøve å ikkje stue båtane innerst i garasja og satsa på å være med. Tar med båta av ymse slag og størrelse.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Tor Jun 20, 2013 10:01 pm 
Bygger selv!
Bygger selv!
Innlegg: 21
Kan ta med "Frøya" vist jeg får anledning til å reise inn. Det er litt for tidlig for meg å avgjøre det enda.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Fre Jun 21, 2013 9:00 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Høres supert ut :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Man Jul 01, 2013 11:08 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
Då er påmeldinga sendt, med ønsker om plassering i nærheten av der vi tidligere år har vore. Har ikkje fått endeleg bekreftelse, men reknar med at vi er med :) Merk at det gjeld kun lørdag 17. august!

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Tir Jul 02, 2013 12:19 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
Om noen sitter med noen gode bilder fra i fjor, eller året før, er Atle Grøneng i styret til Eikefjorddagene interessert i få tak i dei. Noen som kan sende meg? nina.steindal@gmail.com

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Tir Jul 02, 2013 1:31 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
Linker til en tråd der det i fjor ble snakket om erfaringer en kunne dra seg etter å ha vært på slike treff, positive og negative opplevingar. Oppfordrer de som har tenkt å stille med noe om å opplyse om kva dei tar med, slik at vi kan se at det blir eit greit omfang, og finne ut korleis vi kan legge opp dagen slik at det vert ein kjekk dag for de som er med, og ein kjekk dag for dei som skal sjå på. Med det meiner eg at det er ekstra kjekt om fleire båtar er på vatnet ilag. Eksempelvis at vi kan avklare at båtane har ei skikkelig økt på vatnet kl 13. På den måten kan dei som ikkje har planlagt heile dagen i Eikefjord vite om kva tid ein tenker å samkjøre seg litt.

Tilbakemelding...

http://sunnfjordrc.no/viewtopic.php?f=10&t=3057

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagane 2013, Lørdag 17. august
InnleggSkrevet: Ons Aug 07, 2013 9:37 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
Då nærmer det seg her.
Eg har bestilt plass til oss der vi har stått tidlegare, samt bestilt bord og strøm-tilgang.
Har du Håvard mulighet til å få tak i teltet hos Thomas når du henter båten din?

No er eg usikker på kor lang tid det tar å montere teltet, men med to-tre stk vil det vel ta kort tid. Håper derfor at nokon har mulighet til å køyre innover med meg og Kåre i ni-tida lørdags morgon, slik at vi kan montere teltet då, før det starter. Då slepp ein ekstraturen innover fredags ettermiddag.

Er det nokon som har spørsmål av nokon som helst karakter, så går det an å spørre her, så kan eg eventuelt hente inn meir informasjon frå arrangørane.

Tenker videre at vi ifjor snakka om at vi kanskje burde vere litt systematiske med kva tid de kjørte bilar, båtar og heli. Men kva tenker de om det no? Skal vi planlegge noko, eller berre køyre solo-løp?

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 48 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC