Keep it safe, den støtter eg
Den størrste feilen med den hendelsen var vell egentli at eg er heilt ny innen hobbyen, så mangel på erfaring og respekt for helikopteret har nok masse av skylda føler eg.
Eg har iallefal lært ein heil del om sikkerhet for helikopter.(gjør ikkje det der igjenn
)
Håper den hendelsen kan få folk til å vere litt ekstra forsikkti eller tenke seg om ein ekstra gang, da kommer det iallefall nåke positift ut av hendelsen.
Eg trur at sjølv om folk er gannske så erfarene så kan det vere godt med ein liten oppvekker av og til.
men eg er med godt mot og gleder meg til å få fingrane iorden igjenn så eg kan ta turen på fly stripa igjenn
Sånn eg husska hendelsen så satte eg helikopteret på gulvet og slo på senderen og valgte belt cp instillinga, så plugga eg inn batteriet og vennta til mottakeren ga ifra seg pipa sine.
Deretter så sjekka eg att alle servoa var i fungsjon og bra stillt inn.
Så ville eg sjekke om vinklinga på rotorane var bra så eg la senderen på god avstand sann att eg ikkje hadde mulighet til å dullte borti den, men att eg rakk bort til den med handa.
Så holdt eg godt ihalebommen og passa på att eg ikkje var borti hovudrotoren og halerotoren.
Eg ga den litt gass og den virka stabil og fin så eg gassa opp til nessten 50%.
Helikopteret sto fortsatt heilt støtt og rolig så da såg eg på rotorbladene og såg at dei absolutt ikkje var rikkti innstilt så da skulle eg akkurat til å slå av gassen.
Da hadde helikopteret stått på ca 50% gass iomlag 30-40 sekund uten att den vingla eller hoppa.
Men idet eg skulle til å slå av gassen letta helikopteret omlag 30-40 cm fra bakken og smallt i gulvet igjenn med ein gang og la seg på sida og traff fingrane.
Av rein reaksjon så fekk eg skrudd av gassen på helikopteret med ein gang.
Da eg komheim etter opperasjonen ville eg prøæve å finne ut ka som hadde gått feil, og konklusjonen etter å ha sett på helikopteret med ein somhar ein god del meire peiling enn meg så er det eine "controlling shaft"(trur eg det heiter) saken som har hoppa av.
Det er sånn eg oppfatta heile hendelsen.
så mitt råd må vere at uansett kor erfaren en måtte vere så stol aldri 110% på elektronikken og ressten av delene på eit helikopter.
Om det er nåken andre som kan ha ein anna teori på ka som kan ha skjedd så er eg takknemlig for svar.