Dato/klokkeslett: Søn Apr 28, 2024 12:59 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Thunder Tiger EB4 4WD buggy
InnleggSkrevet: Man Jun 29, 2009 6:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg selger en meget bra buggy fra Thunder Tiger, EB4 S2 PRO. Denne har vunnet mange konkurranser verden over, og er meget solid. Har mye aluminium på de rette plassene, og drivverket er også meget bra. Blant annet er spurdrev i metall. Bilen har også aluminiumsdempere og er utstyrt med en .21 motor med snorstart. Jeg kan også selge med nytt baklokk til motoren for dem som har lyst til å bygge om til rotorstart. Kan da gi en bedre pris på baklokk og selve rotorstarten, og også 7.2v batteri, lader og fuel om det må kjøpes sammen med bilen.

Jeg har kun kjørt bilen 5 tanker, så bilen er altså knapt innkjørt. Dekkene er slitt siden jeg har kjørt noen tanker på asfalt. Da ryker dessverre knastene fort :D
Dekk og felg er forøvrig deler som jeg har i butikken til denne bilen, pluss et bra delelager ellers også. Bilen er sprek, og er vel noe av det bedre innen 4WD buggy som kan kjøpes for denne prisen.

Radioutstyr er ferdig montert, og det følger også med 6v oppladbart batteri til mottaker. Så her er det bare å lade, fulle drivstoff og komme seg ut og kjøre :D

Send en pm om bilen er av interesse. Jeg har den stående i butikken om noen vil se den.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC