Dato/klokkeslett: Lør Apr 27, 2024 5:29 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Align T-rex 250 flybarless selges - SOLGT!
InnleggSkrevet: Tir Jun 12, 2012 7:01 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det var visst et helikopter til i samlinga jeg ikke får brukt noe særlig, og har bestemt meg for å selge det også. Tror ikke jeg overdriver hvis jeg sier at det ikke er brukt mer enn 10 ganger. Dette er mitt andre T-rex 250, og dette ble kjøpt inn for at jeg angret salget av mitt første. Jeg hadde også lyst til å prøve med flybarless på dette lille helikopteret, så det har jeg også kostet på dette, noe som utgjorde en vesentlig forskjell i effekt. Kanskje det er det som skiller dette ut fra de fleste andre som selges. Ellers er det utstyrt med rask haleservo og metallgirservoer på swash. Jeg har nok oppgradert til noen options her og der på det også, og helikopteret fremstår som strøkent.

Dette har ikke vært kræsja, og leveres med 2 stk 11.1v 850mah lipo. Det står en Spektrum 6-kanals mikromottaker på det nå, og levert med alt overstående så ønsker jeg 3000,- for hele greia. Bare fbl-systemet kostet ca 2000,- alene, og med 2 stk nye batterier og spektrum mottaker så er en fort oppe i 3000,-. Nesten som at helikopter med options, motor/esc og servoer medfølger gratis :wink:

Selges samlet for 3000,-
Send en pm om noe er uklart, eller om du vil ta en titt på det. Jeg tar det med i butikken, så kan det fremvises der.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 38 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC