Dato/klokkeslett: Fre Mar 29, 2024 4:40 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Strøken Gaui 330X selges - SOLGT!
InnleggSkrevet: Søn Feb 24, 2013 9:54 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har en liten og snedig quad stående som ikke blir brukt, og da er det kanskje noen andre som finner mer nytte i den i disse quadrocoptertider :D
Utgaven jeg selger er slik som denne: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=18509

Jeg har litt ekstrautstyr også. Det står montert et kameraunderstell som har plass til et standard kompaktkamera eller GoPro. Kamerafestet har også tilt ved hjelp av servo, og hvis man har en pot eller bryter på fjernkontrollen så kan man regulere kameravinkelen i lufta. Her er link til kamerafestet: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=18511

Jeg har også montert på landing poles siden kameraunderstellet er der (originalt kommer quaden med hjul), og så har jeg montert på noen motorbraketter som øker diameteren på quadrocopteret littegrann. Det er fullt mulig å reversere denne endringen da jeg har de opprinnelige brakettene. På quadrocopteret står det montert 4 scorpion børsteløse motorer, og 4 gaui 10A fartsregulatorer. Gyroenhet er også original, så pakken er i utgangspunktet den samme som beskrevet i første link over. Jeg har også montert på LEDs, 6 hvite foran og 6 røde bak. Dette er til stor hjelp for å se posisjonen, og lysene har egen plugg så de er lette å koble fra om man ikke vil bruke dem.

Quadrocopteret er særdeles lite brukt og har aldri vært kræsjet. Nypris hos elefun i skrivende stund for quadrocopter, gyro, motorer, fartsregulatorer og kameraunderstell er akkurat 5000,-. Modellen flyves utmerket på 3S 2200mah lipo, men takler mer enn det også. Når jeg flydde rundt med et 210 grams kamera, så brukte jeg 2 stk 3S 2200mah lipo uten problem. Den taklet vekten fint, og hvis jeg ikke husker feil så filmet jeg en gang ca 12 minutter på det oppsettet. Da brukte jeg en 7-kanals mottaker opp mot DX8. Modellen må selvfølgelig settes opp på nytt når man monterer ny mottaker, men da jeg hadde den i bruk så var den kjempefin i lufta.

Jeg selger dette samlet for 2500,-. Send en pm om det er av interesse :)
Mottakeren kan også følge med for 500,- ekstra (spektrum 7-kanals med satelittmottaker, da følger det også med en miniservo jeg brukte til å trigge utløser på kameraet)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC