Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 5:07 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Futaba FC-16 med utstyr selges - SOLGT!
InnleggSkrevet: Man Okt 07, 2013 8:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg selger min strøkne FC-16 grunnet lite bruk, og planlagt overgang til større radio. Denne radioen kommer i utgangspunktet med 2 single stikker, men jeg har konvertert til navystick på venstre side. Ny hos norwegian modellers koster radioen alene 2895,-, og navystickmodulen koster 1395,-

Jeg har også kjøpt inn senderpult og helicoil antenne til denne radioen. Den originale antennen er av type teleskop, så jeg kjøpte en kort antenne utenom for bruk sammen med båter eller lastebiler der en ikke trenger den lengste rekkevidden.

Videre medfølger det minst 5 stk (hvis jeg finner flere mottakere så følger de med også) 6-kanals Futaba R156F 40mhz mottakere, alle helt strøkne og meget lite brukt. Veil pris hos norwegian modellers er i skrivende stund 460,- pr stk, uten krystall. Det medfølger også 1 stk 8-kanals Futaba R118 40mhz mottaker, så totalt er det altså inkludert 6 mottakere i topp stand. Radioen har 10 modellers minne. Totalt 8 krystaller medfølger, jeg har 2 alternative frekvenser til denne radioen.

Radioen er utstyrt med 2 skyvepoter, og fyller ut 6-kanaler slik den er nå. Radioen kan bygges ut til en hel haug med kanaler, og gir muligheter nok for den mest kravstore bygger. Jeg har også utstyrt radioen med oppladbar batteripakke på 2000mah.

Hvis du savner litt justeringsmuligheter på din F-14 radio, eller er på jakt etter en radio til skalabåter og lignende, så er dette radioen for deg. Radioen kan sees i hobbykjelleren. Nypris for alt sammen er over 8000,-

Alt sammen selges for 4000,-


Vedlegg:
DSC03650.jpg
DSC03650.jpg [ 187.53 KiB | Vist 27216 ganger ]
DSC03651.jpg
DSC03651.jpg [ 147.02 KiB | Vist 27216 ganger ]
DSC03652.jpg
DSC03652.jpg [ 161.54 KiB | Vist 27216 ganger ]
DSC03654.jpg
DSC03654.jpg [ 214.71 KiB | Vist 27216 ganger ]

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!
Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC