Dato/klokkeslett: Søn Apr 28, 2024 5:20 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Futaba 3PK HRS synthesizer rattradio selges m/utstyr - SOLGT
InnleggSkrevet: Søn Jul 20, 2008 9:59 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg må dessverre selge min gode Futaba rattradio grunnet bytte av kontroll. Det følger også med en solid aluminiumskoffert som er laget spesielt til denne fjernkontrollen. Jeg antar at jeg har brukt radioen i omtrent ett år, og den er pent behandlet. Dette er en rå radio som har alt av justeringsmuligheter og finesser. Den har også en bakgrunnsbelyst LCD-skjerm som gjør manøvrering i menyene enkel. Den har også modellminne for 30 modeller, og da slipper en å forholde seg til flere radioer. Fordelen med mottaker av type synthesizer er at en kan velge frekvens manuelt, og slipper å tenke på krystaller. Må ikke forveksles med 2.4ghz, dette er et annet system. Hvis en ønsker, så kan en ettermontere 2.4ghz modul i denne radioen enkelt ved å bytte modul. Den er altså i stand til å takle AM, FM og 2.4ghz (med ekstra modul). Forøvrig så har mottakere av type synthesizer meget god rekkevidde på vann, noe som også kan være en fordel. Det blir for mye å skrive her med tanke på finesser, så er det noe du lurer på, så kan du sende en pm. Nypris for Futaba 3PK m/synthmottaker, AM-mottaker og koffert for er ca 4000,-, og jeg selger alt samlet for 2300,-

Det som følger med er:

Futaba 3PK m/1 stk synthesizer mottaker (ikke krystaller, men valgmuligheter på frekvenser) - http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produ ... riID=10000

Aluminiumskoffert til Futaba 3PK - http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produ ... riID=10000

Futaba AM-modul (med denne så kan en også bruke AM systemet på denne radioen. Kjempefordel hvis en har flere biler med AM-system) - Mener denne kostet rundt om 3-400 kroner

Hvis du ønsker flere mottakere, så har jeg 2 stk Futaba R153F m/krystall, som er en meget god FM-mottaker. Hver av disse går for 300 kr pr stk inkludert krystall. (elefun nypris m/krystall idag 495,-)
Mottakerene er i meget god stand.

Link til produsent: http://www.futabarc.com/radios/futk25.html

Benytt denne muligheten til å skaffe deg en fjernkontroll som har det meste, og har du flere biler, så kan du også benytte muligheten til å kjøpe med ekstra mottakere.


EDIT: Siden ingen vil ha kontrollen for 2300,- så prøver vi en siste gang å selge utstyret for 2000,- :)
Mottakerene m/krystall går ned til 250,-

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 33 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC