Dato/klokkeslett: Lør Apr 27, 2024 6:48 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Tunder Tiger EB-4 buggy selges
InnleggSkrevet: Søn Jul 20, 2008 10:13 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har det litt trangt om plassen her hjemme, og må derfor fjerne litt utstyr. Jeg selger i den anledning min flotte oransje Thunder Tiger EB-4 nitrobuggy. Denne har en .21 motor (3.5cc), og er en sprek og solid bil. Det følger med radioutstyr på denne, og jeg har bygget den om fra snorstart til rotostart. Det følger ikke med rotostart, men hvis du har en rotostart av den typen som brukes til Savage, så er det rett type :wink:

Jeg er ikke kjent for å ha kjørt bilene mine mye, og denne bilen er intet unntak. Jeg tipper jeg har totalt 5 tanker på den, så den er knapt innkjørt. Alt er helt og fint på bilen. Dette er forøvrig en bil som tidligere har vunnet flere store konkurranser (ikke av meg :mrgreen: ) som EM og NM (hvis jeg ikke husker helt feil)

Bilen har vært på kampanje til ca 3000,- for tiden, men jeg selger min modell for 2000,- ferdig ombygget til rotostart-system. (men altså uten selve rotostarten. Jeg selger forøvrig rotostarter i butikken for 399,- hvis det trengs)

EDIT: Bilen m/radioutstyr går nå for 1900,- !!!

Her er link til EB-4 hos elefun: http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produ ... egoriID=52

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 35 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC