Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 4:13 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 54 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Tor Apr 29, 2010 11:43 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Yess, da har jeg anskaffet meg nitro monstertruck igjen! Etter jeg og en kamerat var i sandtaket i førde i lag med en fin gjeng fra Florø for ikke så lenge siden så fant vi ut at vi måtte ha oss hver vår bil når sommeren kommer.

Planen var i utgangspunktet å kjøpe en flett ny bil til sommeren når jobb og slikt er i boks, og jeg har blitt litt nyskjerrig på en Traxxas Revo med det nye 2.4Ghz systemet deres (Samme som wulong har på slashen sin).

Spesielt siden jeg bare har hatt brukte biler før av denne typen(Savage og Hellfire) så hadde det vert kjekt å få seg noe nytt. Men så ble det til at jeg satt å surfet litt på bruktannonser på finn.no når jeg la min egen HPI RS4 ut for salg nylig, og da kom jeg over et tilbud jeg bare ikke kunne motstå. I dag kom den i posten. Det dere ser er en bil som ikke har fått så mye vedlikehold og rengjøring, men som ser tilsynelatende hel og lite brukt ut :)
Jeg skal ha meg en overhaling på bilen, og jeg regner med det ikke skal være noe problem med å få denne i gang igjen.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


Utifra karosseriets stand så har den i alle fall ikke vært utsatt for den aller verste mishandlingen :)
..og prisen? 800kr + frakt :mrgreen:

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Tor Apr 29, 2010 11:49 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Prisen var jo knall den, sikkert tyverigods, men det spiller jo ingen rolle :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:02 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Grattis med ny bruktbil!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:03 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Hehe. Ganske bra å ha med bruksanvisning og slikt om det er tyverigods :P Da må det være stjelt fra en bod eller noe.. Håper det ikke er det i alle fall... :roll:

Jeg har i alle fall konkludert med at dette var en giddalaus sjel som ville bli kvitt bilen. Det var spindelvev på den når jeg fikk den, og om du ser på annonsen så er det såvidt det går an å se at det er en revo til salgs i det heletatt. Jeg spurte hva han skulle ha for den og om han hadde flere bilder.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22015338

Han sa han hadde fått bud på 600, og etter han sendte meg flere bilder og jeg fikk konstatert at alt var der så bydde jeg 1000kr om han betalte frakt+ oppkrav :P

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:10 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hehe, 600 spenn for en revo i grei stand......jaja.... :roll:
Høres iallefall ut som en kar som ikke skjønner seg på kroner.

Her er det bare å peise på med avfetting og høytrykksspyler, så blir bilen så god som ny :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:12 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
cool.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:15 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Om du ser bildet han har lagt ut så ser det jo ut som et chassis uten noe som helst :P Hadde han lagt ut de bildene jeg har tatt så tror jeg nok han hadde fått en god del mer. Samtidig så ser det nesten ut som han har kjørt i saltvann med bilen. Samtlige skruer er oransje, men mest overflaterust såklart. Håper bare rusten ikke har tatt motoren, den sitter i alle fall ikke fast..

Jeg skal si deg man får mye skambud når man legger ut ting for salg. Jeg som la ut min RS4 som såg ut som den ikke hadde rullet en meter fikk litt av hvert.. Men endte opp med å bytte den mot en Iphone 3G. Sikkert tjuvgods det også :mrgreen:

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:17 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
lugerity skrev:
Grattis med ny bruktbil!!


Takker! :D


En god vask skal den få. Gleder meg til å smørre opp alle delene som skraper mot hverandre og fylle olje i de tørreste demperne jeg har vært borti. Om jeg trykker ned alle demperne så går de ikke opp igjen av seg selv med unntak av en :P

Men så lenge motoren sviver så er det nok masse bil igjen av denne. Meget hel og pen bil virker det som bak skiten. Skal holde dere oppdatert med bilder fra overhalingen ;) Nytt luftfilter(!) er bestilt + diverse annet snacks som nye gummibelger til akslingene og til bærekulene i styringen. De som står på er ødelagt alle sammen.

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:20 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Huffa. hadde ein slik støtdemper på savagen min også for lengesiden.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 12:24 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
djupevik skrev:
Om du ser bildet han har lagt ut så ser det jo ut som et chassis uten noe som helst :P Hadde han lagt ut de bildene jeg har tatt så tror jeg nok han hadde fått en god del mer


Hehe, ja, hvis han kun hadde ute det ene bildet, så er det ikke så rart at han ikke fikk flere henvendelser :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Fre Apr 30, 2010 8:24 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Det var jo skambillig, men ja, han har ikke tatt godt vare på bilen nei, det er ikke vanskelig å se.
Men så lenge motoren er god og du får vasket og stelt den litt så blir den nesten som ny den. :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Søn Mai 02, 2010 6:41 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Ja denne skal bli god som ny!

Bilde

Har demontert en del nå. Jeg mangler vel i grunn ikke stort annet enn fuel, litt WD40 og et dekkinnlegg+lim før jeg kan prøve å få start på denne tassen :)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Søn Mai 02, 2010 7:24 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
utrolig bra. løp og kjøp fuel og annet du trenger å kom deg ut i trafikken.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Søn Mai 02, 2010 8:49 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
djupevik skrev:
Jeg mangler vel i grunn ikke stort annet enn fuel, litt WD40 og et dekkinnlegg+lim før jeg kan prøve å få start på denne tassen :)


Jeg visste ikke at du trenger dekkinnlegg og lim for å få start på motoren, den var ny for meg iallefall :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Djupevik's Revo 3.3
InnleggSkrevet: Søn Mai 02, 2010 9:06 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Hehe. Du sier noe der, bare litt dårlig formulering fra min side som du sikkert skjønner :mrgreen: Jeg kunne heller skrive "Jeg mangler vel i grunn ikke stort annet enn fuel, litt WD40 og et dekkinnlegg+lim før jeg kan komme i gang med å få kjørt denne tassen", så hadde det blitt litt mer klart hva jeg mente :P

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 54 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC