Nei jeg har tenkt litt mer på det, og funnet ut at det blir nok ingen suksess..
Har sett over hopups og fant senter diff, og enveisdiff til front. Var også inneom flere forum som kjørte løp med desse bilene. Glemte sevfølgelig å ta vare på linken, men det sto litt nyttig informasjon der.
Det som var sagt var at enveisdiff både den senter og freme var for pyser, eller korte baner med mye svinger. Det hjelper mye på "cornering" men ved lange baner med høyfart var det en ulempe da du bare bremser bak og ikke fremme.
Ellers var det nevnt at slipper var for baner med mye hopp da nedslaget kan gi drivverket en smell. Ellers var slipper bare uønsket vekt for baner uten mye hopp.
Konklusjonen var vel at med hopups dempere (alu), styrearmer med kulelager og forskjellig demperolje / demperstempel, så var bilene konge stock.
På grunn av denne informasjonen har jeg tenkt å prøve bilen som den er nå, siden alle hopups bare kan gi små marginer forbedrelse, hjelper det ikke meg. Jeg trenger drastiske forskjeller