Dato/klokkeslett: Tor Mai 02, 2024 3:35 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 61 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 1:30 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg går ut fra at M-chassis omfatter både M03 og M04?

Jeg har funnet frem både M03 og M04, og skal gjøre dem klare til bruk. Det blir nok ikke til dette treffet, men helt sikkert til neste :D
Mangler litt mottakere, for det begynner å bli en del biler, men et eller annet skal jeg nok få til.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 2:09 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Well spoken :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 11:40 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Jeg er enig, vi må ha flere klasser. Men som sagt så kommer ikke alt gratis, og da er det bedre at klubben organiserer en klasse istedenfor ingen. Er det noen som har tid og lyst til å organisere regler og løp for 3 klasser og mer så er jo det bare helt supert :)

Klubben burde i det minste ha en klasse som var bestemt noen regler for og lagt ut på klubbsiden.
Ellers så er det jo ingenting i veien med å kjøre forskjellige klasser uorganisert hvert halltreff.

Drifting kunne jo blitt kjørt i lag med "showcar" konkurransen. Man har et fett karosseri å vise frem, samtidig som man får poeng utfra et par runder med drifting forran dommerne ;)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 11:43 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Det som jeg har hørt av organisert m-chassis kjøring så tror jeg det er alle versjoner av M03. Men i utgangspunktet så burde vel flest mulig vere lov. Spørst hvor stor forskjellen på FWD og RWD blir.

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 11:48 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 621
Bosted: Florø
er her jeg=). er enig om at det bør vere 2-3 klasser. en no-limet klasse og en 2wd klasse (ikke bare m-chassi) og en "stock" klasse.. jeg er heilt enig om at det har vart lite folk som har vert aktive i det siste, har ikke vert den mest aktive heller.. men kommer seg nok no som vi er inne i sesong igjen.. merker at jeg har mer lyst til å stikke ut å kjøre no som vi er i sesong..

angående nybegynnere og slikt, da tenker jeg mer på klassen jeg kaller "stock" tenker at det ikke burde vere bare tt-01 og e10 der! det er jo mange forskjellige biler i omløp en tb-02 med stock eller en litt heftigere motor burde jo kunne stille i stock klassen også.. bare motor ikke er for stor mener no jeg om dette da.. (kan hende jeg har misfortått her, men virker som det er meningen og si hvilke biler det er snakk om også. det burde jo person til person få bestemme og klubben bestemmer hvilke motor som er lov å bruke.

_________________
Biler: Tamiya Tb-02 (2stk), Pajero, knigth hauler Thunder Tiger Mta-4 Team Losi Mini-baja, Micro-baja HSP Xeme Super Motiv
motor: Team-Losi 3.5t børsteløs (9120Kv topp)
Helikopter:E-Sky Lama v3 2.4GH
Sender: Spektrum DX3.0 futaba7c
Båt:Pro boat Blackjack 26 AquaCraft Reef Racer2, MRP Aussie II


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 6:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
slr88 skrev:
angående nybegynnere og slikt, da tenker jeg mer på klassen jeg kaller "stock" tenker at det ikke burde vere bare tt-01 og e10 der!


TT01 og E10 ble brukt som eksempler for å vise hva en typisk nybegynnerbil er. Bare en er innenfor reglene for den aktuelle klassen, så kan vel de fleste biler brukes. Vil nok tro at en TB02 med stock motor og batteri vil kunne gå i den klassen. Forskjellene er jo gjerne justeringsmulighetene, men eksempelvis kan en jo der sette som krav at TB02 må kjøre med samme camber som TT01 hvis det i det hele tatt skal være regler på dette.

En skal ellers være forsiktig med å sette 2WD som en klasse, da må en i tilfelle utelukke "direct drive" siden forskjellene blir så store i forhold til M03/M04

Spør du meg, så er F103GT bedre som en touringbil som kjører på en bestemt tid. Vet ikke hvordan dette skal kunne fungere i hallen, det bør vel skje på en større bane, og ikke under tidspress. F103GT med normal motor kan ha lang kjøretid. Men selvfølgelig, innspill hadde jo vært bra på dette.

Men jeg synes at en "cup-racer" klasse kun skal bestå av cup-racers som er begrenset motorisert. En må se potensialet i bilen fra Hpi, jeg tror den er oppskriften på suksess med tanke på klubbracing. Men som sagt, jeg vil ikke utelukke hverken stock, M-chassis eller No Limit, jeg vil bare ha inn cup-racers i tillegg :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 7:51 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Jeg har fulgt med denne tråden, og lest alt. Må ærlig innrømme at jeg har prioritert andre ting i det siste, men i går satte jeg meg ned og fikset opp M04'n og Sprint2'n. Hvorfor jeg har prioritert andre ting aner jeg ikke lenger... Hva er viktigere en RC?
Hadde faktisk lyst ut å fly T-Rex i dag... og det er lenge siden sist.

Når det gjelder klasser i billøp er jeg enig i at det hadde vært utrolig artig når folk kjører samme bil i et løp. Det er jo slik det fungerer i reallife også. Selvfølelig kan jo Djupevik vinne et løp i klubben på flaks, selv om alle har bedre bil og er bedre sjåfører :roll: Men hadde alle kjørt samme kjerre, og Djupevik fortsatt vunnet, da er jo Djupevik blitt bedre enn oss andre.

Problemet som går igjen her er hvilken klasser skal vi ha. Jeg er helt enig om at det må være en nybegynner klasse, som andre er enige om. Hva som er nybegynner klasse er vanskelig å definere da det finnes flere typer biler i klubben. De fleste ønsker nok en klasse til bilen de eier allerede. Så Stressballen må sjekke hvilken han har solgt flest av i denne kategorien.
Desse bilene må være stock for å kunne gå under nybegynnerklasse mener jeg.
Neste er CupRacer.. Stock... done deal. Her har vi justeringsmuligher over vår kompetanse og litt til. Jeg har stor tro på denne bilen, og gleder meg mye til å se den. Med alle justeringer kan en perfekt oppsatt bil kjøre fletta en som ikke henger med untatt når den sklir på taket, selv om de har samma motor og batteri. Jeg mener som Stressballen her passer sølvkanne, og to cellers lipo (må ha litt action)

No-limit... Vi sitter alle med en overbøsen TT01, TB02, TA05 osv.. No-limit klassen er for alle andre. Ingen restriksjoner. Jeg mener at løpene som blir arrangert i klubben i dag kan ikke annet enn kalles no-limit destruction derby, og det er gøy!

Så, da er problemet hva er nybegynner klasse ?

Forresten.. Er en e10 på lik linje med TT01 ? Har aldri studert e10

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 8:12 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
microsock skrev:
Problemet som går igjen her er hvilken klasser skal vi ha. Jeg er helt enig om at det må være en nybegynner klasse, som andre er enige om. Hva som er nybegynner klasse er vanskelig å definere da det finnes flere typer biler i klubben. De fleste ønsker nok en klasse til bilen de eier allerede. Så Stressballen må sjekke hvilken han har solgt flest av i denne kategorien.
Desse bilene må være stock for å kunne gå under nybegynnerklasse mener jeg.
Neste er CupRacer.. Stock... done deal. Her har vi justeringsmuligher over vår kompetanse og litt til. Jeg har stor tro på denne bilen, og gleder meg mye til å se den. Med alle justeringer kan en perfekt oppsatt bil kjøre fletta en som ikke henger med untatt når den sklir på taket, selv om de har samma motor og batteri. Jeg mener som Stressballen her passer sølvkanne, og to cellers lipo (må ha litt action)

No-limit... Vi sitter alle med en overbøsen TT01, TB02, TA05 osv.. No-limit klassen er for alle andre. Ingen restriksjoner. Jeg mener at løpene som blir arrangert i klubben i dag kan ikke annet enn kalles no-limit destruction derby, og det er gøy!

Så, da er problemet hva er nybegynner klasse ?

Forresten.. Er en e10 på lik linje med TT01 ? Har aldri studert e10


Det gjelder å klassifisere hva som går under hva, det er sant. Det går jo an å være litt fleksible også, la oss si at en nybegynnerklasse stort sett består av biler som TT01/E10, så er det sikkert ingenting i veien for at en stock TB02 kjører i den klassen også. Farten er jo ikke noe større. Jeg kommer uansett til å satse litt på slike pakker fremover, det viser seg at det er stort sett de beste bilene til folk som ikke har noe særlig erfaring. Når det gjelder forskjeller, så synes jeg at E10 er Hpi's svar på TT01. Ser iallefall slikt ut. E10 har kanskje litt mer muligheter, men jeg har ikke studert dem så mye.

Er enig med deg på en cup-racer klasse, sølvkanne og 2 cellers lipo høres bra ut. Om folk da kjører nimh blir deres eget problem. De fleste konverterer nok til lipo etterhvert uansett, og denne klassen blir litt frem i tid. De som ikke vil kjøre denne klassen vil fremdeles ha de andre klassene tilgjengelig. Jeg kommer stort sett til å kjøre i de fleste klassene selv :D

Men jeg lurer litt på M-chassis, jeg synes at vi godt kunne kjørt M03 og M04 i samme klasse. Begge er likt oppbygget, og begge har fordeler/ulemper med sin type drivverk. Jeg hadde personlig ikke hatt noe problem med å stille Mini'n opp mot bakhjulsdrevne biler eller omvendt (bobla mot mini'er). Et annet spørsmål er jo motorvalg? Skulle en f.eks hatt begrensing på antall turn?

Dragrace har vi snakket om også, og der bør det absolutt være noen begrensinger. Det bør skilles mellom børstemotor og børsteløs motor, og 2 cellers lipo eller 6 cellers nimh/nicd bør være maks. Sorry Vegard... :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 8:20 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Etter min egen erfaring med M04L (Boble) er ikke motor noe å legge vekt på.. Den har ræva kjøreegenskaper og med kraftigere motor blir de enda verre :) Men du så moro det er å kjøre de. Det kan hende at M03 med forhjulstrekk og heftig motor vil ha en fordel, uten at jeg vet dette.

Jeg mener stock er tingen.. På bane har en lite nytte av heftigere motor. Jeg har kjørt 2 celler lipo på Tamiya standard ESC og har vært problemfritt. Forskjellen på 7.2 NiMh og 7.4LiPo er STOR! Selv på en stock sølvkanne.
Så kanskje det kan strekkes til stock med 2 celler LiPo ? Muligens oljedempere (stor forbedring i kjøreegenskaper)

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 8:32 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg tror jeg heller mot at 2s lipo bør være tillatt i M-chassis og No Limit (pluss cup racers), for de som har begynt overgang eller er ferdig med overgang til lipo bør vel ikke straffes for at de følger utviklingen? Kanskje det skal være begrensing til nimh i stock-klasse, siden alle som gjerne kjøper en TT01/E10 eller lignende som oftest kjøper nimh?

Nå vet jeg at mesteparten sitter på nimh-batteri idag, men det skader ikke å tenke litt fremover?

Sølvkannemotor er helt ok for meg i M-chassis og cup-racer klasse, men jeg tror jeg kunne tenkt meg å kjørt litt sprekere motor når det gjelder M-chassis. Nå tenker jeg i noe slikt som ned til 23turn eller 25turn. Kjører du nimh der, så blir kanskje sølvkanne litt kjipt?

Skulle vi kanskje tatt for oss en og en klasse?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 9:51 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Godt å høre du er tilbake sokken! :D Jeg skal prøve å komme meg tilbake jeg også :P Hva var det du mente om meg og flaks? Jeg har da ikke flaks! Ikke min feil at kåre sin bil flagrer av bana når han kommer borti min :P


Jeg tviholder fortsatt på at en klase med stock m-chassis hadde vert kult. Og motorbegrensning bør en ha. For selv om folk kjører så fort at de ødelegger for seg selv, så er det kjekkere å kjøre med folk om bilene er så å si helt like.
Orginale dekk, vanlig motor og med mulighet for oljedempere og andre fjærer så har man den enkleste klassen som finnes.
Det er en grunn til at dette har vert en favorittklasse hos større klubber på østlandet. Nå prater jeg litt i "blinde" her siden jeg aldri har prøvd en sånn bil. Men jeg vet at den råeste løpet jeg har hatt på grand tourismo 2 i si tid er når meg og en annen hadde noen syyyykt treige biler og kjørte 10 runder. Bilene gikk så sakte, og vi var så jevngode at vi låg max 2 meter forran den andre alle rundene. Litt feil å sammenligne med bilspill kanskje, men det går utpå mye det samme :P

Greit om alle hadde en stock TT01 å kjøre, men det blir ikke lenge den får vere stock om man først kjøper en. Får jeg lov å delta med min som har stortsett alle hopups som er og justerbare vinkler?

Sånn som jeg ser det nå:

Stock 1/10 (minst viktig etter mitt syn):
-Sølvkanne
-Kjipe "bathtub" chassis
-Ikke hopups (kanskje kulelager)
-Batteri begrenset til 2S lipo

M-chassis (Alle kjører like crappy bil, og har ingenting å skylde på annet enn seg selv):
-begrensning på motor
-begrensning på dekk
-NIMH/NiCd
-Ingen modifikasjoner av chassis
-tillatt med oljedempere og evt. andre fjærer.

Cup Cars HPI (Denne er grei skuring, bare å kjøpe inn de som har lyst og råd :P ):
-

No-Limit (Den vi har i dag):
-


Andre events:
-Drift og bling
-Drag klasse 1
-Drag klasse 2
++

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 10:20 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
djupevik skrev:
Jeg tviholder fortsatt på at en klase med stock m-chassis hadde vert kult. Og motorbegrensning bør en ha. For selv om folk kjører så fort at de ødelegger for seg selv, så er det kjekkere å kjøre med folk om bilene er så å si helt like.
Orginale dekk, vanlig motor og med mulighet for oljedempere og andre fjærer så har man den enkleste klassen som finnes.
Det er en grunn til at dette har vert en favorittklasse hos større klubber på østlandet. Nå prater jeg litt i "blinde" her siden jeg aldri har prøvd en sånn bil. Men jeg vet at den råeste løpet jeg har hatt på grand tourismo 2 i si tid er når meg og en annen hadde noen syyyykt treige biler og kjørte 10 runder. Bilene gikk så sakte, og vi var så jevngode at vi låg max 2 meter forran den andre alle rundene. Litt feil å sammenligne med bilspill kanskje, men det går utpå mye det samme :P

Greit om alle hadde en stock TT01 å kjøre, men det blir ikke lenge den får vere stock om man først kjøper en. Får jeg lov å delta med min som har stortsett alle hopups som er og justerbare vinkler?

Sånn som jeg ser det nå:

Stock 1/10 (minst viktig etter mitt syn):
-Sølvkanne
-Kjipe "bathtub" chassis
-Ikke hopups (kanskje kulelager)
-Batteri begrenset til 2S lipo

M-chassis (Alle kjører like crappy bil, og har ingenting å skylde på annet enn seg selv):
-begrensning på motor
-begrensning på dekk
-NIMH/NiCd
-Ingen modifikasjoner av chassis
-tillatt med oljedempere og evt. andre fjærer.

Cup Cars HPI (Denne er grei skuring, bare å kjøpe inn de som har lyst og råd :P ):
-

No-Limit (Den vi har i dag):
-


Andre events:
-Drift og bling
-Drag klasse 1
-Drag klasse 2
++


Mye info på en gang, men vi får begynne med kommenteringa. M-chassis er en kultbil, så den er populær ja. Det er rett og slett en morsom klasse å kjøre. Jeg er stort sett enig med deg, og kan bli enig på stock motor, men er ikke enig på dekk. M03 spinner en del, og framdekkene ryker fort. Det tok ikke lang tid før jeg hadde spunnet ut dekkene, og gikk da for slicks ved neste dekkskifte. De sitter like dårlig, men varer lengre. Den muligheten bør vel folk ha? Bøyer meg forøvrig for flertallet når vi engang tar avstemming. Men vi er ikke helt klare for å stemme enda.

Stock 1/10 tror jeg er en viktig entry-level klasse, og føler at det er stort sett motoren som bør vøre stock. Kjøreferdighetene er sikkert litt mangelfulle der allikevel, og det går nok på kryss og tvers. Og en nybegynner kan godt finne på å kjøpe lipo. Så jeg vet ikke om en skal begrense noe særlig i den klassen i det hele tatt? Utenom motor da. Poenget er vel at det skal være en klasse som nybegynnere føler seg vel i? En litt "velkommen klasse"? Jeg har ved flere tilfeller opplevd personer i hallen som har kanonbra og raske biler som ikke vil kjøre løp på grunn av at de føler seg underlegne, helt sikkert med tanke på selve erfaringa. Noen av dem hadde sikkert følt seg vel hjemme i en klasse der de kun trenger å sette inn en sølvkanne for å kunne delta. Nybegynnerklassen bør være for dem som vil begynne på første trinn for å finne ut hvor "landet ligger", men samtidig slippe å tenke på mange krav. Bortsett fra at de må bruke en standard 540.

Men når det er sagt, og vi går videre i klassene, så bør det være strengere regler.

Hvis du har endret motor på din TT01, så bør vel ikke du være i begynnerklassen. Kjører du eksempelvis 23turn så er det vel no limit som vil gjelde for deg?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 10:32 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Høres bra ut med dekkene ja :) Varighet og pris er viktigere enn at det absolutt skal vere en type.

Forsåvidt greit med kun begrensning på motor i nybegynnerklassen når jeg tenker meg om. Vist folk føler de ikke vil kjøre med de som har holdt på lengst så er denne klassen viktig å få i gang også :)

Jeg kjører forresten 23turn i min TB02, og mamba i min TT01(ikke prøvd i hallen enda).

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 10:33 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Her er mine foreløpige forslag:

Nybegynnerklasse:
Stock 540
2 cellers lipo eller 6 cellers nimh/nicd

M-chassis:
M03 og M04 (virker logisk for meg siden det heter M-chassis)
Begrenset motor (ok med stock motorbegrensing)
6 cellers nimh/nicd

Hpi cup racers: (krav)
stock 540
2-cellers lipo

No Limit:
Hva kan man si? No Limit...

Dragrace børstemotor:
valgfri børstemotor
2 cellers lipo eller 6 cellers nimh/nicd

Dragrace Brushless:
Valgfri børsteløs motor
2 cellers lipo eller 6 cellers nimh/nicd

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny klasse i hallen?
InnleggSkrevet: Tor Mai 21, 2009 10:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg ser på det slik:

Alle som setter opp bilen sin på den måten de vil uten å tenke på klassene må vel stille i No Limit om de ønsker å kjøre løp. Og samtidig vil jeg si at vi ikke skal gjøre No Limit til mer enn det er, det går fint an å vinne der med små motorer også.

Må også si at jeg begynner å like tanken på å ha noen klare regler når jeg skal lage til f.eks minien min. En vet hva som er kravene, og trenger kun fokusere på å sette bilen opp på lovlig måte :D
Og det er også litt digg å vite at en konkurrerer med biler som har samme oppsett.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 61 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 41 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC