hmmmm......tror kanskje dette vil ha mye med kjørestil å gjøre, jeg vet ikke. Inntil jeg knekker noe selv så blir det vanskelig å si hva som blir tilfelle hos meg. Men klart, jeg forstår jo at hvis en gir jernet i alle situasjoner så vil noe ryke. Igår kveld kjørte jeg et par batteripakker hos Zombie-Solheim, og bilen håndterte alt helt fint. Kjente på regulator etter å ha belastet den ganske greit på asfalt, og den holdt bare en fin lunk. Motor derimot var minst dobbelt så varm som regulatoren. Hadde ikke tempmåler for handa, skal få sjekket med det etterhvert også. Bestemåling i går ble 69km/t med stock giring. Surt å ikke bryte 70km/t
Jeg hadde en del tilfeller av at bilen gikk på 2 hjul (på siden), og landet igjen, og det er slikt som i mine øyne er en stor belastning for både differ og plastakslinger, men ingenting skjedde da iallefall. Men jeg var rask av på gassen i alle situasjoner der bilen på avveie, og det skal sies at akkurat den timingen er noe jeg har øvet på. Bare synd jeg ikke får det så godt til på helikopter
Det er vel egentlig bare et spørsmål om tid når jeg tar akslingene, så jeg får vel anskaffe meg noen som kan ligge i delekassa. Er det noen som ryker mer enn andre? I forhold til bak eller foran?
Hvordan er det med andre deler, hva ryker på denne bilen?