Dato/klokkeslett: Fre Apr 19, 2024 6:52 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 112 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Atlantis
InnleggSkrevet: Man Apr 08, 2013 1:29 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
helt sant, men dette var en reaksjon. Hadde det gulnet jevnt over så hadde det ikke vært noe problem :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Atlantis
InnleggSkrevet: Tor Apr 18, 2013 11:27 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Roret lakket i kveld. Men har godt av en runde våtslip og et strøk lakk til. Men det får vi heller ta etter treffet. Henger til herding nå.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Håvard´s Atlantis
InnleggSkrevet: Fre Apr 19, 2013 1:56 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Høres veldig bra ut :) blir det fredagskos på deg i dag, eller passer det evt at eg tar en kjapp tur innom ca kl 19 og får det ferdig.. Så er vi sikker på at alt er på stell dersom ting tar litt ekstra tid i førde i morgon? ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Atlantis
InnleggSkrevet: Fre Apr 19, 2013 2:01 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Hva er fredagskos? Håper bare jeg er ferdig med alt som skal gjøres på diverse jobber slik at jeg kanskje kan se om det er liv i Jaguaren i kveld. Bare å komme innom. Du kan jo eventuelt jobbe om jeg har kollapset på sofaen og :D

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Håvard´s Atlantis
InnleggSkrevet: Fre Apr 19, 2013 2:31 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Hehe :) då kjem eg innom litt seinere..

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Atlantis
InnleggSkrevet: Søn Apr 21, 2013 1:00 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Har du noen anelse om hva vekta på båten din var under bruk i bassenget idag? Ble litt nysgjerrig etter du viste meg hvordan båten gled i vannet. Fantastisk flott skrogfasong på den er det iallefall :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Håvard´s Atlantis
InnleggSkrevet: Søn Apr 21, 2013 5:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Etter ein kjapp tur på vekta no viser det seg at båten veier ganske nøyaktig 15 kg slik den var på vatnet i går.. Og det kan stemme ganske bra i og med at vekta er oppgitt til ca 17,5kg med alt på plass ;)

Noko av det eg vart mest overraska over er nettopp det du seier, stressballen.. Etter å fått båten opp i litt fart for så å kutte motoren var det ingen som helst antydning til at den bremsa i vatnet.. Den glei bare fint vidare i bassenget :) så her snakker vi i mine auge om eit meget strømlinjeforma skrog som tar seg veldig lett og fint gjennom vatnet.. No har eg bare lyst å få ferdig riggen så eg kan ta den med på storevatnet asap :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 112 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC