Dato/klokkeslett: Tir Apr 30, 2024 11:00 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Wilga 2000 - Min bror sitt første fly.
InnleggSkrevet: Fre Feb 26, 2010 10:38 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Idag tok yngste bror min første flyturen sin. Eg forsterka en ny vinge til Wilgaen noe inni H...da den gamle takka for seg igår. Wilgaen er ett veldig greit første fly, så valget blei den. Eg henta bror min i Naustdal, så tok vi turen til Øyrane. Eg tok opp flyet og fekk det trimma inn, så landa eg og ga bror min kontrollen. Han letta og flaug som om han ikke har gjort nåke anna.Da batteriet nesten var tomt, så tok eg over kontrollen, og landa flyet. Ikke godt å lande det for første gang på en smal veg mellom lyktestolper og skilt osv... Selvom eg trur han kanskje hadde klart det, så tok eg ikke sjansen. Så bytta eg batteri, og så letta han igjen. Og når det batteriet var tomt, så landa eg det. Må si at eg er litt stolt av bror min. Han har flydd litt sim, men ikke så mye. Men eg ga han en Blade MSR til jul, så han har jo litt stikketrening derfa og. Han har faktisk meget god kontroll på MSR'en også. Bror min er 15 år forresten. Ser ut som at vi får en ny i klubben etterkvart. Han har nå fått Wilgaen av meg. Pluss masse ekstra deler. Vinger, side/høgde ror, osv....

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Wilga 2000 - Min bror sitt første fly.
InnleggSkrevet: Fre Feb 26, 2010 10:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Høres veldig flott ut, og det er jo slikt som gir folk en skikkelig "pangstart" innenfor hobbyen. Fin alder å starte i også, ungdommen har jo hjerner som svamper, så potensialet for å bli skikkelig dyktig er veldig stort :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Wilga 2000 - Min bror sitt første fly.
InnleggSkrevet: Lør Feb 27, 2010 6:59 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Du får ta han med på utover når vi får freset opp en fly-stripe på isen :mrgreen: Siden jeg har den sterkeste fresen, så må han nok vente til jeg kommer hjem :lol: :lol: 8)

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Wilga 2000 - Min bror sitt første fly.
InnleggSkrevet: Lør Feb 27, 2010 7:02 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
yallaair skrev:
Du får ta han med på utover når vi får freset opp en fly-stripe på isen :mrgreen: Siden jeg har den sterkeste fresen, så må han nok vente til jeg kommer hjem :lol: :lol: 8)


Hehe, det skal eg vet du. Når du kjem heim forresten? Du har jo vert vekke lenge nå.

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC