Dato/klokkeslett: Tor Mai 09, 2024 3:02 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Helikopterutvalg i butikk?
InnleggSkrevet: Tir Des 11, 2007 11:12 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hallais. Jeg tenkte jeg skulle fiske litt om hvilke helikoptermodeller dere mener en butikk bør ha. Selv har jeg lyst til å ha kontraroterende modeller som introduksjonshelikopter da jeg mener at dette er en ypperlig sak å starte med.

Som en mer avansert 3D elektromodell i liten størrelse har jeg til nå valgt å satse på Align T-rex 450.

I sjangeren fuelhelikopter har jeg valgt å ha T-rex 600 som hovedsatsing, men har også Raptor 30, og kommer sannsynligvis til å ha Raptor 50 etterhvert også.

Jeg har med vilje valgt å la nettbutikkene ta seg av modeller som Walkera og Honey Bee eller hva det nå heter. Litt fordi at å ha for mange modeller vil gå ut over utvalg og andre ting, og fordi jeg setter kvalitet høyt, spesielt på helikoptere.

Men som sagt, fint om dere kan komme med innspill, det kan hjelpe meg i å avgjøre forskjellige saker jeg er usikker på :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Des 13, 2007 10:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg regner med at modellene er ok, siden det er ingen som svarer på dette innlegget? :?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Des 13, 2007 10:44 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Ja, jeg har ikke noe peil på chopper, men det er veldig stille her for tiden. Er det ikke fart i noen lenger??

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Des 13, 2007 11:21 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
vector 250 skrev:
Ja, jeg har ikke noe peil på chopper, men det er veldig stille her for tiden. Er det ikke fart i noen lenger??


quoter deg på det gitt.

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor Des 13, 2007 11:39 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Jeg regner med at modellene er ok, siden det er ingen som svarer på dette innlegget? :?


Får vel svare då... :wink:

Synes du har valgt det rette utvalget, og gjort en klok avgjørelse om å kutte ut alle (mer eller mindre) jalla greiene :!:

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre Des 14, 2007 12:51 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hehe, takker for "alle" svarene. Godt å vite at noen er enig. Jeg føler iallefall at det er bedre med kvalitet fremfor kvantitet.

Og jeg må si meg enig med de andre når det gjelder aktivitet på forum og nettside. Har vel kanskje litt med oppdatering og utlegging av bilder og slikt å gjøre? Ser også at det bare er 4-5 personer som jevnlig er innom forumet. Litt synd dette, for vi vet hva som skjer med saker og ting som ikke blir brukt. De forsvinner....

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre Des 14, 2007 1:40 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
stressballen skrev:
Og jeg må si meg enig med de andre når det gjelder aktivitet på forum og nettside. Har vel kanskje litt med oppdatering og utlegging av bilder og slikt å gjøre? Ser også at det bare er 4-5 personer som jevnlig er innom forumet. Litt synd dette, for vi vet hva som skjer med saker og ting som ikke blir brukt. De forsvinner....


Det er vel litt lavsesong akkurat nå i julestria? Og så er det jo enda en stund til neste treff i hallen..... Men Jula er vel ingen god unnskyldning for at ting skal få forsvinne? Det er vel INGEN gode unnskyldninger for akkurat det... bortsett for at jeg har eksamen nå da :P

Hehe, nei fra tull til alvor.. Kanskje det er på tide med noen litt flere bilder, og kanskje noen byggetråder? ;)

Er litt kjipt når man ser folk faller litt av lasset da.. Greit å ha småpauser og heller komme sterkt tilbake ;) Men det kan nesten virke som det er noen som har forsvunnet helt her..




Jaja, helikopter sier du? Vet ikke om desse carbon og alu- dingsene er like glad i epoxy som cessnaen min, så jeg tror jeg skal øve meg litt mer på den før jeg tar steget :D

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 18 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC