vel vel, hva kan man si. Jeg fikk ikke testet bilen skikkelig idag dessverre. Fikk vel bare 3 forsøk tenker jeg, der de 2 første var kun for å sjekke gyrofunksjon og bilens tracking. Ble et besteløp på 114 km/t før problemene oppsto, eller kanskje samtidig med at problemene oppsto. Øvre linkarm på det ene framhjulet tok borti felgen, og plastlinken ble slipt bort slik at hele linkarmen løsnet. Grunnen til at linkarmen tok borti felgen var at kulehodet som den var festa i skrudde seg ut, og da går den naturlig nok ut i rullebanen til felgen. Akslingen forsvant ved et tilfelle, men den ble funnet igjen. Bilen ble skikkelig airborne en gang også, men jeg husker ikke omstendighetene da, eller om vi fikk måling på det. I fjor fikk jeg en bestemåling på 115 km/t, så jeg har ingenting å juble for helt enda.
Et annet problem som fort ble oppdaget var tilgjengelig strekke. Når bilene passerer 100, så begynner det å bli kritisk med både rekkevidde på radioutstyr og tilgjengelig veibane. Slik som vi kjørte nå, så passerte vi en veibom i ca 100 km/t, og da er ikke veien så alt for bred at det gjør noe. Så jeg er rimelig sikker på at hvis vi hadde plassert oss litt annerledes, så hadde forholdene blitt bedre.
Bilen er i god stand fremdeles, og videre planer er som følger:
1. Fikse og forbedre problemene med oppheng foran
2. Legge opp antenneledning for bedre signalmottak
3. Fokusere mer på fjernkontrollens muligheter innenfor throttlekontroll
4. Bytte motor fra 5700kv til 6900kv
5. Skaffe et høykvalitets batteri som klarer å levere varene
6. Forsterke karosseriet, og stive opp karosserisidene
7. Pluss noen andre småting