Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 4:56 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: RC Parken Danmark sommeren 2013
InnleggSkrevet: Tir Mar 12, 2013 1:24 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Fikk en epost fra Bergen Skala Modellbåtklubb i dag der de spørr etter interesse for en tur til rcparken.dk. De ønsker å arrangere en tur i løpet av sommeren for sine medlemmer, og lurte derfor på om det var noen fra disse kanter som ønsker å være med.

Ingen dato er satt ennå, dette er helt i innledende fase, men vi kan jo ta en kjapp prat om det her slik at vi kan melde tilbake interesse.

Selv kunne jeg godt tenke meg en slik tur men det vil avhenge av datoer og priser. Jeg skal på et par andre ting i sommer som er fastsatt, men om ting klaffer ønsker jeg helt klart å ta en roadtrip til Danmark for å kjøre litt modeller.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: RC Parken Danmark sommeren 2013
InnleggSkrevet: Tir Mar 12, 2013 5:25 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Hadde vært veldig moro å fått med seg, men blir nok ikkje noko ferie på meg i sommer :/

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: RC Parken Danmark sommeren 2013
InnleggSkrevet: Tir Mar 12, 2013 5:31 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Datoer og priser blir nok veldig viktig ja. Og så spørs det for min del om jeg har noe fornuftig å ta med også. Er liksom ikke vits i å reise med Neptun :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: RC Parken Danmark sommeren 2013
InnleggSkrevet: Tir Mar 12, 2013 5:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Jeg vil tro at dette er åpent for alle grener selv om det er båtklubben som kom med forespørsel. RC Parken har jo anlegg for alt av fly, helikopter, bil og båt. Pris kan man jo spekulere seg fram til, vil tro at vi må dekke ting selv, usikker på om de vil framforhandle noe pakkepris. Overnatting i Danmark er jo stort sett billig, mye bra bed & breakfast. Regner med danskebåten fra Bergen er mest hensiktsmessig, og så ture gjennom Danmark ned til parken. Dato blir sikkert største hindring for meg. Får se det litt an. Mtp hvor mye utstyr som skal være med blir det vel ikke aktuelt med mer enn maks to pr bil om man skal kjøre i lag.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC