Idag fikk jeg og madammen begynt på overhalingen av T-rex 700
Helikopteret er plukket i biter, og madammen har hjulpet meg med rengjøring av delene. Det er jaggu ikke verst
Hele helikopteret ligger nå i deler oppi en tom eske som har inneholdt bleier, det eneste som mangler der er selve canopyen
700.jpg [ 55.42 KiB | Vist 9593 ganger ]
Under demonteringen var det 3 skruer som satt litt for godt, så jeg må til med dremelen der. Har nok vært litt uforsiktig med locktiten. Fant ingen store feil ellers, og må si at helikopteret har holdt godt sammen. Når jeg begynner oppbyggingen igjen så skal elektronikken omplasseres litt, den har vært litt på halv åtte helt siden det ble bygget. Etterhvert som det har kommet nye ting på, så har liksom bare alle ledningene blitt surret oppå hverandre. På tide å gjøre ting skikkelig.
Vurderer å gå over motoren samtidig, men er litt usikker. Den har jo fungert greit, så da er det kanskje greiest å bare holde fingrene unna. En annen ting som skal gjøres er at alle innstillinger med tanke på pitch og kurver skal gjøres på nytt.
Nå skal jeg bare få bestilt noen nye smådeler, så begynner jeg på sammensettingen. Gleder meg