Da er dagen overstått, og først og fremst vil jeg si takk til alle som stilte opp med modeller til utstilling, det var snasne greier
En spesiell takk skal Cato og madammen (husker ikke navnet..
) ha for at de tok turen med bilen full av utstyr for å stille ut, til tross for værforholdene og et par timers kjøretur for å komme hit. Henning tok også turen fra sandane, men jeg glemte rett og slett å skryte litt av det siden han er her så ofte. Men slikt fortjener absolutt ros, det er flott gjort
Som alle vet så hølja det ned mesteparten av tiden, men vi fikk kjørt litt bil, så helt stille ble det ikke. Vi laget et provisorisk hopp, og der fikk team losi 8ight kjørt seg godt. Skjønner egentlig ikke at bilen er hel, for jeg hoppet sikkert 40-50 ganger totalt sett. En del av hoppene gikk over takhøyden på forsiden av bygget, og klart, da lander man jo hardt også
Det ble helt poengløst å kjøre baja 5T på hoppet, denne må ha mer fart for å ligge noenlunde i lufta, og paddledekkene ble bare tull på asfalt. En bil som helt klart passer bedre på nesjane. Jeg har noen Proline Trenchers på vei, så disse skal nok bli bedre å bruke på asfalt. Ellers så hadde Henning noen demorunder på innebanen med lastebilen sin, etter ønske fra noen gutter med store øyne
Konklusjonen er jo at det blir amputerte samlinger og utstillinger når været er som det er, men litt kos blir det allikevel. Vi får kikket litt på modellene til hverandre, og pratet litt om felles interesser. Stor stas