Da er denne også så og si ferdig, tror dette blir en ganske rask sak. Drittfly å sette sammen forresten, omtrent ingenting går greit sammen. Det tok ganske lang tid bare å få på plass motorbukken fordi det var dritvanskelig å få på plass blindmutterne på baksiden av torpedoveggen og trangt som bare fy. Dette er ting som vanligvis er ferdig allerede på de fleste ARF modeller. Det er et stilig bellcrank system for høyderoret, men stagene som følger med er for korte, så her må man finne på en annen løsning. Jeg freser bare hull i skroget og putter i en servo akkurat der jeg trenger den. Byggeveiledningen er latterlig og for en som ikke har bygget før kan det bli litt vanskelig å skjønne hva man egentlig skal gjøre. Det er til og med lagt opp innvendige rør for å føre støtstenger fra servoene og bak til halen, men ingen lange støtstenger følger med?? Det ser ut som man kan velge mellom bellcrank systemet eller lang støtstang for å koble opp høyderoret, men uansett hvilken måte man velger så er det ikke med alt man trenger for å fullføre, irriterende
Alt i alt ser dette ut til å bli et fint og artig fly, gleder meg til å teste det ut med MVVS 49 med mini pipe