Dato/klokkeslett: Lør Mai 11, 2024 8:24 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen søndag 26. apil
InnleggSkrevet: Søn Apr 26, 2009 10:33 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Dette har vært en slitsom dag, og en av grunnene er vel kanskje at jeg var på bursdagsfest igår. Det ble veldig sent hjem, og det viste seg igjen på bilkjøringa. Var ikke alltid like lett å holde bilene på rett kjøl. Det var meget moro til perioder, da det faktisk ble noen biler på bana. Men igjen, vi er alt for dårlige til å faktisk arrangere felles starter, og det er utrolig synd.

Det ble også kjørt litt enkel dragracing, og det var også moro de gangene vi stilte opp likt.

Men personlig begynner jeg å få litt fnatt av unger som springer rundt omkring og fikler på utstyret til medlemmene. Jeg har lyst til å påpeke at et slikt halltreff heller ikke er ei stor sandkasse der en bare kan slippe løs ungene sine. Snarere tvert imot. Jeg synes at alle foreldre skal holde barna sine i stramme tøyler når en er på et slikt treff. Det skal bare en fulltreffer til før et barn blir skadet av en bil eller noe annet. Det er heller ikke klubbmedlemmer sin jobb å jage rundt på småunger for å få dem ut av kjørebanen.

Med dagen derpå-nerver så fant jeg ut at jeg ikke skulle ta opp flyet utenfor hallen, det får bli til en annen gang. Storkoste meg ellers med bilkjøring :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen søndag 26. apil
InnleggSkrevet: Søn Apr 26, 2009 10:59 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Ganske dritt i dag, ja. Labert oppmøte og en gjeng sportstullinger som brukte hallen som fotoshoot. Synes det bare blir mindre og mindre folk i hallen for hver gang. Kanskje det er treff for ofte, folk ikke gidder eller de vet ikke om det. Kanskje vi burde sende mail til alle medlemmer for hver helg det er treff? planlagte race som stressballen sier. Det var hvert fall gøy med vi få som var der.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen søndag 26. apil
InnleggSkrevet: Man Apr 27, 2009 12:40 am 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Innlegg: 70
Bosted: florø
Halloen folkens,

Verker litt laber stemning i dag på forum :(

osså denne dobbel bokingen :?:
att det er så rart og få till en time liste før leje avtale

men dem som er på huse der er jolitt
nonsjalanta med tider till de olike føreningerna,
virker som dom er bare før fotboll :?:

samme sak når vi skall klattre i veggen masse rare tider og styr,

Eg skulle tatt turen innom i dag men eg går på krykker igen
litt slitsamt og ta sig fram :lol:

Hilsen mikke


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff i storhallen søndag 26. apil
InnleggSkrevet: Man Apr 27, 2009 6:55 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Wulong skrev:
Ganske dritt i dag, ja. Labert oppmøte og en gjeng sportstullinger som brukte hallen som fotoshoot. Synes det bare blir mindre og mindre folk i hallen for hver gang. Kanskje det er treff for ofte, folk ikke gidder eller de vet ikke om det. Kanskje vi burde sende mail til alle medlemmer for hver helg det er treff? planlagte race som stressballen sier. Det var hvert fall gøy med vi få som var der.


Jeg er veldig enig med dette, men føler også at det er mange som ikke gidder å komme seg på treffene. Jeg synes at klubbmedlemmer burde prioritert å komme litt oftere, og kanskje satt av de 3 timene til å være tilstedeværende om ikke annet. Når medlemmer ikke gidder å komme, så kan en jo spørre om hvorfor noen som helst skal gidde.

Alle som er syke, må jobbe og slike ting er selvfølgelig er jo selvfølgelig unnskyldt, men jeg føler at "det går en god film på tv" er en slakk måte å være et deltakende medlem på. Når medlemmer fra Bremanger og Førde gidder å ta turen, så er det for dårlig av florøfolk som ikke gidder å lette på ræva.

Nå har Lugerity vært i meg og sagt at vi bør ta et styremøte, og dette er jeg enig i. Siden madammen også sitter i styret så kan vi ta det hos meg slik at hun får delta. Vi får bare finne en passende kveld der flest mulig i styret kan være med. Det blir ikke tatt denne uken, da jeg og Lugerity har blitt enige om at mikrosokken skal få seg en uke å komme seg på (var på bursdagsfest i helga :mrgreen: )

Vi må slutte å ta slike rc-treff for gitt, det er ikke så lenge siden vi ikke hadde noe som helst. Slike tilbud må vi ta vare på, men det krever litt engasjement fra hver enkelt av oss. Vi trenger rett og slett et godt spark i ræva :!:

Treffene i florahallen blir så gode som at vi vil at de skal bli. Så hvis de er dårlige så kan vi bare skylde på oss selv.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 25 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC