Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 7:39 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Halltreff 24.mai
InnleggSkrevet: Man Mai 25, 2009 1:35 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Innlegg: 67
stressballen skrev:
difcab skrev:
Ble bare en kort tur ned og opp for meg siden jeg skal rekke båten til Bergen, men må bare anbefale Etomic Vapor som et helt genialt fly for nybegynnere som meg ihvertfall. :)


Jeg syntes du hadde full kontroll på det, og likte også å høre tilbakemeldingen din på dette. Det er verdifull info som kan videreføres til neste person som lurer på denne modellen :D


Kvalitetene på Etomic Vapor er mye av de samme som på Blade McX. Sånn som jeg ser det er disse ultralette mikromodellene et fint supplement til simulator på veien opp mot større modeller fordi de har sykt mye lavere vanskelighetsgrad enn de store fuglene, men gir deg muligheten til å få testet kontrollene i levende live. Det er også en veldig stor fordel for en nybegynner at en får så lang flytid som 15-20 minutter på et batteri, mengdetrening er absolutt viktig når man skal lære seg hvordan ting henger sammen.

Nå har jeg drevet mye med flysimulator og en del med rc helikopter, men det sier likevel litt når jeg kan kjøre looper med Vaporen på dag 2 når jeg aldri før hadde rørt et modellfly. Det tåler også temmelig mye, har hatt en del kræsjer allerede, men ingen skader har oppstådd. Deriblant et skudd i tverrligger i storhallen i går, haha.

Kvalitene kan jeg stå innefor ihvertfall, så får heller hver enkelt ta stilling til om det er verd å bruke 1400. :)

_________________
T-Rex 500E ( 2012 )
Etomic Vapor ( 2009)
Blade 400 3D ( 2008 )
Twister Bell Medevac ( 2007 )
Medlem av Sunnfjord RC 2008, 2009, 2010, 2012


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC