Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 1:52 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 21 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Treff på Nesjane 14 juni kl 14:00
InnleggSkrevet: Lør Jun 20, 2009 9:56 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
djupevik skrev:
Hehe, jeg har fått med meg det med ungene dine og sokken sine, ingen fare :P


Luringen, det er noe flere av de som er litt aktive innen rc som har unger også, så det må liksom klaffe for de fleste.
Hvis du og Wulong uansett skal på grustaket i førde f.eks første søndag etter halltreffet, så kan du jo heller bare lage en post om akkurat det. Istedenfor at det da blir "lufting av en tanke for å sjekke hvem som er interessert", så blir det heller et reelt treff der det uansett befinner seg folk. Ofte lettere for enkelte å hive seg på da, når det liksom er sikkert at det er andre der fra før. Hvis du skjønner tankegangen...? Litt rotete forklart, men jeg skal spise nå, og da blir det litt stress på tastaturet :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff på Nesjane 14 juni kl 14:00
InnleggSkrevet: Lør Jun 20, 2009 10:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Men det er kun du og sokken som har nevnt noe om det. Er ikke dere jeg "syter" til liksom. Hadde jeg villet plage dere så hadde jeg vel ringt og spurt et par ganger over telefon også ;)
Denne hobbyen burde egentlig ha mest av de uten unger :lol:

Ja jeg er med på tankegangen. Blir det så blir det, men da er det ekstra teit om jeg ikke gidder fordi det regner, bilen er herpa tidligere i uka, fordi jeg plutselig måtte jobbe noen dager ekstra, eller om jeg plutselig får en unge ;)

En uke burde vere grei nok frist vel? God kveldsmat :)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff på Nesjane 14 juni kl 14:00
InnleggSkrevet: Søn Jun 21, 2009 12:11 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det er jo flere som følger med her på forumet som ikke skriver innlegg. Så at det kun er 2 med barn som bryr seg på forumet betyr jo ikke at det er bare oss det gjelder. Folk med unger trenger litt mer planlegging, og det er lettere å få oss med hvis det treffene er mer sikre. Hvis vi fremstiller et utemøte på en laber måte, så er det færre som dukker opp. Det er bare å godta uten kverulering :wink:

Er klar over at du ikke syter, det var bare tull, men take my point. Du gav tidligere inntrykk av at f.eks sokken burde være mer positiv til treff andre steder (skjønte at det også var tulling involvert, men det er et poeng der), og jeg synes det er minst like viktig at når det blir snakk om å treffes noen steder, så bør vi stå litt mer på for at det faktisk blir noe. Du er jo også et medlem av sunnfjord rc, og kan like gjerne arrangere/invitere til treff.

Jeg ser forøvrig at det ikke bare er unger som spiller inn, men rett og slett at jeg er ofte sliten. Orker ikke gå ut for å bedrive rc eller andre ting for den saks skyld, så det blir stort sett i helgene når jeg har lagt opp til det. Tar ofte med litt rc når jeg går tur med familien, men det blir liksom ikke det helt store.

Om dere ender opp med å ikke gjøre det, så vet dere det sikkert dagen før, og det holder sikkert for de fleste å få vite det da. Nå vet iallefall jeg at det SKAL (i utgangspunktet :mrgreen: ) skje noe den dagen, og jeg skal prøve å innrette meg etter det. Om det dukker opp problem, så blir det som du sier at dere kan frafalle, men at det blir "fastsatt" et møte virker mer positivt og innbydende enn "føling" :D

Tilfellene du nevner som kan ødelegge kan jo skje uansett om det er "hvem gidder å komme" eller om det er "det blir kjøring akkurat da", så da er det jo like greit å invitere slik at folk får troa på at dette faktisk skjer uansett. Igjen, beklager for dårlig formulering.... :roll:

Det er sikkert mye kjøtt på flesk her, og vi er sikkert enig med hverandre i bunn og grunn, så håper du ikke tar dette personlig på noen måte om jeg skulle skrive noe idiotisk. Det er kun ment for å belyse våre egne holdninger til treffene våre.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff på Nesjane 14 juni kl 14:00
InnleggSkrevet: Søn Jun 21, 2009 7:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Point taken :mrgreen: Jeg ble så gira av kjøringen i dag at jeg kanskje mekker en event på det etter jeg har fikset bilder og slikt. Da er det i alle fall to uker til å klargjøre ting og planlegge ;)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff på Nesjane 14 juni kl 14:00
InnleggSkrevet: Søn Jun 21, 2009 8:16 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Gleder meg til å se. Jeg skal iallefall prøve så godt jeg kan på å ta turen til førde søndag om 14 dager, og skal ta med meg litt av hvert :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Treff på Nesjane 14 juni kl 14:00
InnleggSkrevet: Søn Jun 21, 2009 8:51 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 261
Bosted: Florø
Mener eg og reaper_666 har fri da så da kommer sikkert vi og :D

_________________
Rune Evjen Solbakken

Biler:
Traxxas T-Maxx 3.3
Nissan Skyline GTR 32 1:10
BMW E30 RC Snitcher fra Tamiya TT-01 1:10

Bestillt HPI FLUX(Drag prosjekt) 1:10


Love the smell of burned rubber and nitro


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 21 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC