Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 8:03 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 10:54 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
djupevik skrev:
...men har hørt at byron er best.


Hvem har sagt det :mrgreen:

Hvis jeg skal innover så kan jeg ta med, og hvis ikke så kan jo noen andre overlevere også. Kan sende deg faktura på pdf, så det er ikke noe problem. Men vi får se hva det blir til, noen som har sjekket været på forhånd?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 10:59 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
For å være litt alvorlige ... så hadde det faktisk vært artig med en tur til Førde for å møte likesinnede. Vi har diskutert dette tidligere, men det har aldri blitt noe av.

Så, jeg skulle gjerne tatt turen nå på søndag, men jeg har en liten jente som fyller 4 år, og tror at det blir lite godt mottatt dersom jeg stikker til Førde da... selv om det er RC det snakk om.

Men, kanskje vi skulle lufte det litt mer på forumet, og lage en skikkelig knall samling i Førde? Jeg har kun kjørt litt Kyosho PureTen på grusbana på Halbrend skole en gang i 1998 eller noe slik.. og litt bak gamle jobben på Øyrane

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Tir Jun 16, 2009 11:47 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Kinnaspel i helga, så eg blir nok å finne i havgapet heile helga.. Men er ikkje så lenge til eg har ferie, så då kan eg komme nesten når som helst..

Har satt sammen muggyen igjen i dag, så no trengs det bare litt fintesting av motor, så er eg klar :)

Hadde vært kjekt med en tur til Førde og herja litt der inne.. Er eit par sandtak der inne eg kunne tenkt å prøv ut, og tar gjerne med sykkelen om vi skulle finne en plass for den slags :P

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 4:34 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Hehe, god stemning! Unnskyldningen din er godkjent sokken :P
Hvis vi ikke får til noe denne søndagen kan vi jo prøve igjen om 2 uker. Ja takk beggedeler for min del, men om dere skal bruke "et forsøk", så er det jo kulest å gjøre det når flest mulig kan. Jeg skal jobbe turnus i sommer, så jeg har en uke på og en uke av i grove trekk. Dere kan selvfølgelig få lov å planlegge et treff her en gang jeg ikke er hjemme også, men jeg ser helst at dere legger turen innom en gang jeg får vert med :D

Egentlig skulle vi nesten hørt med dei som eiger parkeringsplassene der med biltema/sparkjøp/coop, om vi kunne få lov til å arrangere et treff der en søndag. Da kunne vi satt inn ei annonse i firda, og kanskje hengt opp en lapp hos malerne. Kanskje jeg tilogmed kunne fått lillebror til å vere der å ta noen bilder siden han har begynt å jobbe i firda istedenfor firdaposten ;)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 4:38 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
stressballen skrev:
djupevik skrev:
...men har hørt at byron er best.


Hvem har sagt det :mrgreen:

Hvis jeg skal innover så kan jeg ta med, og hvis ikke så kan jo noen andre overlevere også. Kan sende deg faktura på pdf, så det er ikke noe problem. Men vi får se hva det blir til, noen som har sjekket været på forhånd?


Hehe, husker ikke. Mener jeg har lest det på radiostyrt.no. Og kanskje litt snikreklame fra deg fra en gang i tida? Må uansett prøve noe nytt, selvom sidewinderen har funket meget bra. Er det 25% du har, eller er det sånn 30% greier du har trua på?

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 5:20 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Av Byron bilfuel har jeg 2 typer av siste generasjon fuel, og det er med 20% og 33% nitro. Begge har 16% olje.
Jeg har kun 1 dunk igjen med 33%, men 20% er ingen problem. Tar ca 3 uker til jeg får ny påfylling.

Personlig bruker jeg kun 33%, men har også prøvd 20% på andre biler, og begge fungerer helt supert. Smak og behag.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 6:06 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Tror jeg må ha en 33% da, siden jeg er vant til 25% allerede ;)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 7:36 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
djupevik skrev:
Tror jeg må ha en 33% da, siden jeg er vant til 25% allerede ;)


Det blir dessverre ikke tur til Førde på meg nå på søndag, jeg har for mye å gjøre. Neste søndag er det halltreff, kanskje søndagen etter det igjen passer bedre? Skal jeg forøvrig legge av ei kanne med 33% til deg?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 8:25 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Den er grei. Sommeren er lang, og siden jeg skal ha litt fri så har jeg litt håp om å få til en god samling og kjørt litt likevel ;)
Du trenger ikke holde av, bare selg den til første mann som har lyst på den. Vist ingen skal til Førde så må jeg skaffe meg en dunk fra Bergen istedenfor kanskje.

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjøring i Førde Uke 25.
InnleggSkrevet: Ons Jun 17, 2009 8:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ja, heldigvis varer sommeren litt til. Får håpe det blir mange flotte soldager, så skal iallefall jeg fylle opp bilen og ta turen. Vi må bare få det til å klaffe med flere :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC