Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 6:42 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Test av M03/M04 i kveld
InnleggSkrevet: Fre Jun 26, 2009 5:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Tar turen på parkeringa ved flyplassen i kveld ca halv ni for litt leking med M03/M04 :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Test av M03/M04 i kveld
InnleggSkrevet: Fre Jun 26, 2009 6:56 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har lada hver sin batteripakke til M03 og M04, og gleder meg skikkelig til dette :D
Tar også med Pajero eller noe slikt. Får bare håpe det blåser såpass at myggen sliter skikkelig :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Test av M03/M04 i kveld
InnleggSkrevet: Fre Jun 26, 2009 10:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Skjønner ikke hva jeg tenkte på, jeg tok ikke med fotoapparat. Helt tragisk....

Dette var kjekt det. Som vanlig blir det fryktelig mye velting av kjegler i starten, og lite seriøs prøving, men etter hvert ble det fullført noen runder. Jeg har iallefall funnet ut litt forskjellig som skal gjøres med mine biler, men det får vente til neste halltreff. Skal uansett teste bilene på belegget i hallen først.

Jeg hadde med M03 mini cooper, M04 volkswagen, CR01 pajero og CC01 unimog. Jeg opplevde også min første velt med pajero'n, og har funnet ut litt mer om hvordan en standard 540 passer i denne bilen. Den er rett og slett perfekt :D
Unimog fikk også tatt seg en liten tur på et lite berg der, og jeg begynner å bli litt fasinert av crawling. Selv om dette er en lekecrawler, så fungerer den meget bra. Rett og slett litt imponerende :D

Var også utrolig kjekt å se en gammel klassiker i aksjon, nemlig Lunch Box'n til mikrosokken. Den er dritmorsom :D

Fikk også demonstrert motorsykkelen til Fooseman, og det var også tøft å se på. Den flagra i grøfta noen ganger, men virker solid, og tålte iallefall alt denne gangen :D

Jeg ser frem til å kjøre på banen i helga, og da skal vi passe ekstra godt på motoriseringen til mikrosokken :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Test av M03/M04 i kveld
InnleggSkrevet: Lør Jun 27, 2009 1:26 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Trur vi må ha en ekstra inspeksjon av bobla til sokken før han får starte på søndag ja.. Den gikk mistenkelig raskare enn dei andre bilane, så her må vi ha en grundig sjekk :mrgreen:

Elers var det en veldig fin kveld på flyplassen, med unntak av myggen.. Den kunne vi vært foruten..

Hadde det uansett kjekt, og det var artig å køyre tre, relativt likt motorisertre m-chassies :D

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Test av M03/M04 i kveld
InnleggSkrevet: Lør Jun 27, 2009 8:39 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Hadde ikke trodd at bobla mi skulle henge så godt på asfalt, men det eneste som plaget den var noe understyring.
Forsøkte med forskjellige dimensjoner på hjul og det virket som store, feite 24" bakhjul og orginale 12" pinglehjul fremme er tingen for bobla.

At bobla min gikk bedre en alle andre sine M biler, er jo helt naturlig.. :D

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 28 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC