Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 2:54 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Flydag i steindalen
InnleggSkrevet: Lør Jun 27, 2009 10:24 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Etter jobb i dag gikk jeg igang med å fylle bilen med rc. Vi skulle en tur i steindalen, og som vanlig tar jeg med meg litt rc for å benytte muligheten. Jeg har vært litt uheldig de siste gangene med at det var forholdsvis mye vind, og det skaper litt ekstra jobb når jeg skal øve på forskjellig. Det blir liksom så mye korrigering at selve øvelsen faller bort litt.

Jeg tok med T-rex 500, 600 og 700, og av fly tok jeg med RCS MX2 og Ultimate. Hadde også med en Tamiya Unimog, slik at ungene kunne få litt underholdning i deres egen høyde :mrgreen:

Flydde 2 pakker på T-rex 500, 1 tank på T-rex 600, 2 tanker på Ultimate 40, 3 batteripakker på RCS MX2, og når jeg skulle fly T-rex 700 så tok begge starterene mine kvelden :roll:
Jeg brukte først min Dynatron 12v/24v starter. Den var litt slakk på 12v, så jeg putta på et 6-cellers lipo. Den ble selvfølgelig mye sprekere da, men har rett og slett begynt å bli dårlig. Jeg prøvde så med min batteristarter, som gjorde en bedre jobb, men motorene der likte ikke 6-cellers lipo, og den ble dessverre ødelagt :mrgreen:

Jeg hadde denne gangen fjerna understellet på MX2. Det funker bra når jeg lander på gress, men hvis jeg skal lande på grus eller asfalt så skal nok understellet på igjen. Hadde med kamera også, men tok ingen bilder dessverre. Sprøtt.....

Men flott dag i steindalen, og nå skal jeg finne meg et par nye startere :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC