Ja, der inne er det flotte forhold. Jeg fikk flydd to turer med speedflyet mitt før throttleoverføringen i plast var brent av på eksosmanifoldet. Nå er det byttet til stål, så slipper jeg det problemet neste gang. Det er potensiale for fart iallefall med tanke på hvor fort det gikk selv med altfor rikt stille på nåla og en propell som ikke er spesiellt egnet for fart. Neste flight blir med 8x8 propell og magrere på nåla, da regner jeg med at det vil gå sinnsykt fort. Jetflyet fungerte knallbra i dag, men tok fyr og brant opp sekunder etter landing
Snakker om ekte jetfeeling, må begynne å ha med brannapparat slik som de med store jetmodeller
Muligens en aldri så liten overbelastning av min 40 amp ESC som gjorde at den gikk opp i flammer og satt fyr på flyet
Skal jeg fortsette med så heftig oppsett så må jeg nok opp på min 60 amp ESC. Jeg regner med å klare å bygge opp igjen det meste av det som forsvant med litt tynn depron og Mac-Gyver tape. Det blir ikke like vakkert som før, men i lufta igjen skal det.
Zagi`n berget dagen og selv om jeg traff marka ved en loooow bypass i full hyling så det spratt bortover et godt stykke før det stoppet, så var det ikke en skramme på den og det var bare å hive den opp igjen