djupevik skrev:
Ja det var kjekt å komme seg i hallen igjen i dag. Masse flotte biler på showcar, og jevnt over greit med aktivitet.
Jeg storkoser meg med m-chassis i alle fall. Eneste som var litt skuff var at når løpet med m-chassis var over etter 4 korte runder så forsvant alle for å kjøre en annen gren. Så jeg fikk egentlig ikke kjørt noe mer m-chassis løp enn jeg gjør alene i bakgården hjemme
Men jeg og håvard fekk et par runder selv om han sleit med forstyrringer, og det var veldig artig, så jeg har trua på disse bilene
Ellers så har jeg aldri kjørt så elendig i no-limit som jeg gjorde i dag. Det var akkurat som om jeg kjørte med bedøvde hender. Jeg var så opptatt med å kjøre mini at jeg ikke kjørte vanlig 1:10 i hele dag. Og da var det litt for brå overgang å hive seg rett i løp for no-limit.
Vil få rose stressballen og damen hans for arbeidet med å styre skuta i dag=)
Det ble dessverre litt amputert idag, det er sant. Ting drøyde ut, og plutselig var det knapt med tid til det meste. Jeg vil egentlig foreslå at de som kjører biler arrangerer sine egne løp frem til det gjeldende løpet skal kjøres. Målet er å ha banen klar til treffet begynner, slik at det går en time til første gjeldende løp begynner. Hvis vi effektiviserer, så kunne vi sikkert ha starta løpene kl 16.30, og ha både M-chassis, No Limit, Dragrace børste og børsteløst ferdig til kl 17.30. Kastekonkurranse blir siste post. Når det da i tillegg skal holdes showcar, så kan vi ha påmelding klar før treffet, og så går dommerene rundt og vurderer bilene før første gjeldende baneløp holdes. Så kan vi avsløre vinner sammen med vinner av kastekonkurransen.
Takker for det Djupevik. Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle andre som hjalp til med klargjøring og opprydding.
Ingenting skjer hvis ingen gjør noe, det er sikkert.