Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 9:24 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Nytt halltreff på søndag
InnleggSkrevet: Man Jul 27, 2009 12:25 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
djupevik skrev:
Ja det var kjekt å komme seg i hallen igjen i dag. Masse flotte biler på showcar, og jevnt over greit med aktivitet.
Jeg storkoser meg med m-chassis i alle fall. Eneste som var litt skuff var at når løpet med m-chassis var over etter 4 korte runder så forsvant alle for å kjøre en annen gren. Så jeg fikk egentlig ikke kjørt noe mer m-chassis løp enn jeg gjør alene i bakgården hjemme :P Men jeg og håvard fekk et par runder selv om han sleit med forstyrringer, og det var veldig artig, så jeg har trua på disse bilene ;) Ellers så har jeg aldri kjørt så elendig i no-limit som jeg gjorde i dag. Det var akkurat som om jeg kjørte med bedøvde hender. Jeg var så opptatt med å kjøre mini at jeg ikke kjørte vanlig 1:10 i hele dag. Og da var det litt for brå overgang å hive seg rett i løp for no-limit.

Vil få rose stressballen og damen hans for arbeidet med å styre skuta i dag=)


Det ble dessverre litt amputert idag, det er sant. Ting drøyde ut, og plutselig var det knapt med tid til det meste. Jeg vil egentlig foreslå at de som kjører biler arrangerer sine egne løp frem til det gjeldende løpet skal kjøres. Målet er å ha banen klar til treffet begynner, slik at det går en time til første gjeldende løp begynner. Hvis vi effektiviserer, så kunne vi sikkert ha starta løpene kl 16.30, og ha både M-chassis, No Limit, Dragrace børste og børsteløst ferdig til kl 17.30. Kastekonkurranse blir siste post. Når det da i tillegg skal holdes showcar, så kan vi ha påmelding klar før treffet, og så går dommerene rundt og vurderer bilene før første gjeldende baneløp holdes. Så kan vi avsløre vinner sammen med vinner av kastekonkurransen.

Takker for det Djupevik. Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle andre som hjalp til med klargjøring og opprydding.
Ingenting skjer hvis ingen gjør noe, det er sikkert.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nytt halltreff på søndag
InnleggSkrevet: Man Jul 27, 2009 1:04 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Ja, stressballen og fruen sto virkelig på i dag, vil takke alle for en fin dag i hallen, var utrolig artig i dag.
Bortsett fra at jeg måtte bryte løpet med et hjul som kjørte sitt eget løp, hadde plutselig bare gummi på 3 hjul,
sleit også en del med festet på dragracet i dag.

Showcar begyner virkelig å bli stort, mange dyktige folk der, mange flotte biler og ide`er,
håper det ikke blir lenge til neste gang det blir showcar.

Guttungen koste seg skikkelig i dag også, han deltok i no limit løpet og stillte ut bilen sin i showcar "sort Honda S2000".

See you next time;)

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nytt halltreff på søndag
InnleggSkrevet: Man Jul 27, 2009 1:08 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
lugerity skrev:
Også var eg nede ved sjøen å såg på dem som kjørte båter. likte meget godt det svake støynivået på Rio 51 Båtene.
Båten til reinhardten var litt meget skarp lyd på. dette burde han få fiksa hehe.

Har tatt ein del bilder fra båtkjøringa. men dere må desverre belage dere på litt venting før dem kommer. ca onsdag eller torsdag.


WHAT?!?!? :o :o
Hadde guttane med båt, og så fikk ikkje eg sett dei? Skuff :cry:


Når det er sagt hadde eg det veldig kjekt.. Ikkje ofte man ser bra med ativitet både inne og ute samtidig :P Og all honnør til Nina og Kåre for entusiasmen deires :D

Dessverre vart treffet litt amputert for min del, men fikk no kjørt løp i m-klassen.. Hadde ikkje sjangs i dag då eg allerede i første sving mista kontroll pga forstyrrelse, og bilen gikk rett fram og ut av bana.. Er noko merkelige greier det der, for det virka ikkje som nokken kjøra på frekvensen min heller :roll:

Men alt i alt eit bra treff for min del vertfall, og det var veldig mange heftige bila i showcar-konkurransen. Så det er kjekt å sjå nivået der :)

Og så må vi rett og slett se å få gjort nokke med han der Stressballen.. Kan ikkje la han vinne alle bil-kategoriane :mrgreen:

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nytt halltreff på søndag
InnleggSkrevet: Ons Jul 29, 2009 9:31 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
lugerity skrev:
Båten til reinhardten var litt meget skarp lyd på. dette burde han få fiksa hehe. .



Hææææææææ :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

MUSIKK :twisted:

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC