Dato/klokkeslett: Fre Mai 03, 2024 11:41 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 21 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Eikefjord-dagene
InnleggSkrevet: Søn Aug 16, 2009 10:36 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Trur Nina tok nokken bilde, men var så vått der inne at det meste vart liggande i veskene sine :P

Vart dessverre ikkje så mykje kjøring med BJ55 i dag.. Trur eg skrudde meg litt vekk på highspeed-nåla, i tillegg til at det kun var korte opphold der inne, så då vart det lettare å hive utpå BJ26.. Fikk vel kjørt to fulle batteripakker på den båten i dag.. Har virkelig fått et nytt syn på den etter eg fikk putta i Lipo :D Så no må eg begynne å eksprimentere litt med andre propeller :P

Fikk meg også en liten tur med fiskeskøyta fra Thunder-Tiger.. Var kos med ei lita skøyte som tøffa rundt utpå vika også :)

Var kult å se Stressballen ta nedi vatnet med T-Rex 500.. Virka som han tok litt nedi med halerotoren og, for det kom en ku lyd når han drog opp igjen.. Litt sånn "skvurp" om eg kan beskrive det på nokke som helst måte :P

TIl tross for enorme mengder vatn iløpet av helga har det alt i alt vært veldig kjekt der inne.. Og tusen takk til Nina for veldig gode pølser og cola :mrgreen:

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjord-dagene
InnleggSkrevet: Søn Aug 16, 2009 11:39 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Håvard skrev:
Var kult å se Stressballen ta nedi vatnet med T-Rex 500.. Virka som han tok litt nedi med halerotoren og, for det kom en ku lyd når han drog opp igjen.. Litt sånn "skvurp" om eg kan beskrive det på nokke som helst måte :P

TIl tross for enorme mengder vatn iløpet av helga har det alt i alt vært veldig kjekt der inne.. Og tusen takk til Nina for veldig gode pølser og cola :mrgreen:



Haha, skvurp..... :lol:
Nå har jeg lært meg et nytt ord :mrgreen:
Det var halerotoren som laget lyden, det var den jeg ville ha nedi vannet. Utrolig tøff lyd når rotoren pisker i vannet. Men istedenfor at "lyden kom når jeg drog opp igjen", så vil jeg heller si at "jeg drog opp fordi lyden kom" :mrgreen:
Tror nok ikke at det er lurt å bli værende i den høyden når rotoren pisker sjøvann... :D

MEN, det skal jaggu sies at jeg hadde nerver når jeg flydde utover sjøen med helikopterene. Jeg skalv skikkelig på hendene etter landing. Det blir ren gambling, og går noe galt, så er det mest sannsynlig takk og farvel til helikopteret som eventuelt må nødlande. Det hadde jo selvfølgelig gått an å autorotere, men det går liksom ikke an å gjøre det rett inn i en folkemengde heller. Arrangørene hadde laget til et slags løp på paller over vannet, og jeg hadde sett meg ut en slik palle som en plass å nødlande. Det hadde nok vært eneste løsning. Kunne jo blitt moro det også :lol:

Og pølse med brød øker fort humøret et par hakk når været er dårlig :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjord-dagene
InnleggSkrevet: Man Aug 17, 2009 1:42 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 406
Bosted: Florø
Litt film:

http://www.youtube.com/watch?v=ahNZy53zNb4

_________________
Reinhardt Dankertsen 75-mod

In the 60's, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjord-dagene
InnleggSkrevet: Man Aug 17, 2009 8:54 am 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 184
Bosted: Florø
Genialt med redningsselskapet på plass! Skulle nesten tru det var avtalt spill :D

_________________
Henrik Grotle (1978 modell)

Biler: Traxxas 4-Tec Nitro (2000 modell), Kyosho Mini-Z (2002 modell), HPI Savage X (2007 modell), Team LOSI Mini Baja (2007)
Heli: Twister Medevac (2007)
Seilbåt: Thunder Tiger 1M ETNZ/NO.5555 (2008)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjord-dagene
InnleggSkrevet: Man Aug 17, 2009 10:06 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Flott film. Artig med båten til stressballen som såg ut som en dupp til slutt :D

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjord-dagene
InnleggSkrevet: Man Aug 17, 2009 12:29 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
herkit skrev:
Genialt med redningsselskapet på plass! Skulle nesten tru det var avtalt spill

Kanskje det blir avtalt spill neste år, Elias var kjekk å ha iallefall :D


djupevik skrev:
Artig med båten til stressballen som såg ut som en dupp til slutt

Hehe, ja, den ble godt gjennomtrukket. Til og med ballongen som jeg hadde mottakeren i var full av vann, og den låg igjen inne i radioboksen, som også var helt full :mrgreen:

Resultat så langt er 1 stk død styreservo, så får vi se om det dukker opp mer etterhvert :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 21 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 29 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC