Dato/klokkeslett: Lør Apr 27, 2024 11:08 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Offroad til helga?
InnleggSkrevet: Man Okt 04, 2010 11:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har lyst til å kjøre litt nitrobil etter gammelt, og kunne tenkt meg en tur på grustaket ved hammer eller nesjane til helga om været tillater det. Noen andre som har oppegående biler som er brukende? Pett4? Håvard? anyone?

Jeg kunne tenkt meg å gjøre dette lørdag 9.oktober etter jobb engang.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Offroad til helga?
InnleggSkrevet: Tir Okt 05, 2010 9:04 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 762
Bosted: Florø
Skal prøve å få XL`n opp å gå igjen til helga....

Klar etter kl 16 iallefall:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Offroad til helga?
InnleggSkrevet: Ons Okt 06, 2010 8:21 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Skal bare bytte en bærearm på muggyen så rekner eg med den er klar ;)

Er med etter kl. 16 ;)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Offroad til helga?
InnleggSkrevet: Ons Okt 06, 2010 8:21 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Skal bare bytte en bærearm på muggyen så rekner eg med den er klar ;)

Er med etter kl. 16 ;)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Offroad til helga?
InnleggSkrevet: Tor Okt 07, 2010 12:37 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg dropper bensinbilen denne gangen, har lyst til å kjøre litt nitro etter gammelt. Satser på at LST2 fungerer. Kanskje jeg tar innkjøring på Team Losi 8ight også hvis jeg får den klar.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Offroad til helga?
InnleggSkrevet: Fre Okt 08, 2010 9:25 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har ombestemt meg angående Baja 5T, kommer sikkert til å ta den med just in case. Zombie-Solheim tar med sin, og da kunne det kanskje blitt litt ekstra moro :D

Jeg har lyst til å reise til nesjane etter gammelt, forhåpentligvis er det litt mindre dammer der. Kjører sikkert inn rundt kl 15 imorgen. Satser på å ta med Baja 5T, LST2 og Team Losi 8ight hvis jeg får den ferdig ikveld. Kanskje jeg tar med T-rex 450 også, blir nok ikke klar med større helikopter tror jeg.

EDIT: Team Losi 8ight må nok vente litt, jeg hadde kjøpt inn feil grenrør til motoren.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Offroad til helga?
InnleggSkrevet: Lør Okt 09, 2010 7:12 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Dette var MORO MORO MORO :D

Steikje ta, Baja 5T kan ta juling, det er helt sikkert. Jeg hadde noen smeller idag som fikk meg til å krympe sammen, helt utrolig at ikke mer går galt. På slutten tok jeg sikkert et drev eller noe, jeg vet ikke. Jeg og Zombie-Solheim hadde noen saftige kræsj som også gikk forholdsvis bra. De nye paddledekkene jeg har montert på Baja'n kaster stein så det holder, jeg fikk en diger stein i kneskåla ganske umiddelbart, og jeg merker stor forskjell når jeg står bak bilen og gir gass nå i forhold til før. Dette kan rett og slett være småfarlig. Fremdriften med paddledekk var veldig bra, det ble endel wheelies på tvers av hele de store sandhaugene, det var skikkelig tøft å se. Det ble filmet litt, vi får se om det skjer noe derfra.

LST2 funket greit idag også, selv om bilen har begynt å merke alderen. Motoren er også sliten, men funker greit enda. Jeg mistet en settskrue på fremre drivaksel, så de siste par tankene kjørte jeg med bakhjulsdrift og uten bremser.

Jeg fikk også flydd litt med micro 4-site og T-rex 450, men det var klart bil som var mest moro idag.

Et annet stort høydepunkt var å få teste Team Losi 8ight-E 2.0 med 5-cellers lipo. Dette er en konkurransebil av verdensklasse, og etter en har prøvd en slik bil så blir ingenting annet bra igjen. Det merkes at slike biler er konstruert for å vinne. Makan til smooth bil har jeg ikke opplevd. Til tross for mye power virket det absolutt ikke som at bilen var overkill, den håndterte alle kreftene med glans. Helt klart en bil som er av et annet kaliber enn det meste annet. JEG VIL HA :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC