Jeg fikk i dag min nye og sikkert ulovlige grønne laser og tenkte at dette må jeg vise Yallaair

Først gikk jeg ut på verandaen min og ringte Yalla og ba han gå utenfor huset sitt og kikke på himmelen. Han sa vel noe sånnt som dette: "å fyttihelvete kor dritstilig" og "jeg ser jo laserstrålen dritgodt helt her borte med meg" og "du er jammen heldig som har nok peiling til å få fatt i så kule leker"

Jeg har alltid trodd at en synlig laserstråle i ren luft bare er filmtriks og tull, men nå ser jeg at det er fullt mulig bare effekten er høy nok. Min røde laser som er kjøpt i Norge lager ikke synlig stråle i det hele tatt
Reneste Star Wars effekten
Siden han forlangte å få se på laseren på nært hold drog jeg bortom for å la han få lov å prøve den litt. Å si at han ble grønn av misunnelse og "vil ha en sånn jeg og" er slettens ikke å ta i, holdt nesten ikke på å få den tilbake engang, hi hi hi
Selvsagt måtte han dra frem den lykta som han har bolset med tidligere og uansett hvor hardt han trykket på on-knappen og veivet rundt seg med den så så den ut som et te-lys i forhold til min laser.
En ting er sikkert og det er at dette lasersiktet gjør ikke skam på min høyt moddede halvauto salonggevær med masse annet stæsj på.