Her kommer et baneutkast, opprinnelig tegnet av Zombie-Solheims bror, jeg har bare tilpasset den littegrann. Det kan se ut som at dette blir skikkelig gøy

Jeg vil også legge til at veggen foran og bak mekkebenkene blir et slags rekkverk/halv-vegg, så en ser banen fra mekkeplassene. Jeg ønsker også å ha det slik at en kan kjøre bilene rett opp til mekkeplassene via et pitstop som går opp i høyden. Forøvrig så tenker jeg at alle skarpe hjørner skal avrundes, for å lage banen så effektiv som mulig. Det blir også tilpasset faste punkt for marshalls.
Til opplysning så må dere ikke forveksle mekkeplassene med byggeplassene jeg også har nevnt i denne tråden. Mekkeplassene følger med banen, og byggeplassen er for seg selv.
EDIT: Jeg har helt glemt å skrive at jeg vil be klubben om å få lov til å legge ut bilbanen til jeg har skaffet noe selv. Den vil da selvfølgelig bli pakket sammen når den f.eks skal opp i storhallen. Planen er å etterhvert kjøpe en egen bane om dette går bra, hvis ikke blir det nok noe selvlaget.
EDIT: Legger også ved et bilde av utleiebilene