Høh? er det noen som påstår at snøfreser er dumt? Trodde dere krangla om hvem som hadde raskest/størst/best pen.....snøfreser
Kanskje noen bør kjøpe seg en større snøfreser og bare ha den stående i garasja. Da er det jo bare å si "HEI.....jeg har størst og best snøfreser, ferdig med den saken" når du og Yalla begynner å blese...
Fatter ikke at du er glad for slike snømengder til tross for at du drar inn noen kroner på å slave rundt for naboene. Kjører ikke du bil med drift på 2 hjul da? Eller tar du med deg snøfreseren når du går på jobb?
En annen ting er alle andre ulemper med skader på ting og tang, ulykker og lignende. Snøfreser eller ikke, slike snømengder er noe dritt, og det å utøve litt hobby blir jo også et problem. Men verst av alt, jeg kan ikke forestille meg hvordan eldre mennesker har det når slikt skjer over natta, og det er også en av grunnene til at jeg slutter å glede meg over snø når mengdene blir unormalt store. Når slikt som dette skjer, så er det en eller annen plass det går med liv.