Det ble en bitteliten økt på banen idag også, fremdeles på bare en banehalvdel. Jeg og Zombie-Solheim prøvde også å kjøre i mørke, og det var svært moro
Zombie-Solheim testa ut litt forskjellige biler, men jeg er ikke sikker på hva han konkluderer seansen med. Jeg har noen punkter som jeg synes er viktige på denne banen, og det er som følger:
- Bilen bør ha en forholdsvis rask styreservo, det kan fort bli tett i svingene.
- Servoredder bør være så presis som mulig, underlaget avslører fort dårlig styring.
- Pass på utvekslingen på bilen, om det blir for godt grep, så bør motorpinion reduseres i størrelse.
- Innlegg i dekkene kan bli veldig viktig for å påvirke overstyring og understyring.
Jeg fikk også æren av å stå for den første knekte chassisdelen på banen, og mer spesifikt så var det bærearmen på TA05MS som måtte gi etter for en god smell i veggen. Jeg tror faktisk det er første knekte del på denne bilen
Jeg skulle også teste hvor lenge den ene leiebilen ville kjøre på en batteripakke, men gav opp det forsøket etter 5 minutter på grunn av servoredderen. Den delen av servoredderen som er montert på selve servoen er nok feil eller dårlig, så den rapet over hver gang hjulene traff noe. Da ble det plutselig skjev hjulstilling, og det går det ikke an å kjøre med.