Vel..he..he, siden dette er et par dager siden og det viser seg at du fortsatt er i live, så må nesten jeg flire litt av denne historien her, selv om som du sier, dette er alvorlige ting som alle burde sikre seg bedre mot.
Av en eller annen merkelig grunn så har disse kjemikaliene vi holder på med veldig lett for å finne veien til plasser de ikke skal være.
Det være seg lynlim, epoxy,olje, fuel, you name it, enten på feil plass i modellen eller i værste fall i øynene og munnen.
Jeg leste en tråd på et annet forum for en tid tilbake, om en som skulle lime noen hegsler med tynn ca-lim.
Den tynneste ca-limet er veldig tyntflytende, og han trykket i vei på flaska for å fylle opp hengsle spalten, og det gikk litt tid før han kjente det begynte å bli varmt på ene låret.
En kan tenke seg selv resten etter han hadde tømt halve flaska, og det havna på ene buksebenet, han brant seg skikkelig i tillegg til at skinnet fulgte med når han i panikk dro av seg buksa.
Har på følelsen at jeg har fått smakt på det meste av dette griseriet vi holder på med i uheldige situasjoner. Det meste av dette smaker jo heldigvis noe helt for jævlig.
Jero aerosave tror jeg må vere noe av det værste jeg har smakt. Epoxy også, oljer er også pyton, lynlim er heller smakløst, men limer fast leppene.
Det eneste jeg kan gå god for er Loctite 243, om den er giftig det vet jeg ikke men har heller ikke fått i meg større mengder, men den er slett ikke værst på smak, kunne vært en tanke mere søt men ellers ok.