Var innom både elkjøp og euronics og fikk demonstrert film i 3D med 3D briller i dag. Jeg må si dette var svintøfft å se på. Jeg ble meget imponert over effekten.
Det var en animasjon eller tegne film der det var en med et slags gevær som kom i mot og det så ut som geværet stakk langt ut i fra skjermen og det var utrolig dybde i bildet, fy flate sier jeg bare..
Dette var en samsung tv men er ikke sikker på om det var led eller lcd, og lurer på om denne 3d funksjonen vil komme på alle tv typene, plasma, led, lcd.?
Er dette langt frem i tid før det blir "standard" på både tv'er, sendinger og filmer mon tro.?
Dette hadde jo vært saker hvis de hadde laget en 3D versjon av Realflight simulator også.
For ikke å snakke om å få sett selveste avatar dama Neytiri i 3D, wow for en "boddy" det er på hu dama der. Skulle det bli slutt med Jake Sully og Neytiri så tror jeg pinadø jeg hadde vurdert turen til pandora for å hlise på i det minste, sett om hun freste og slo med halen eller kanskje fikk en god klem.