Ja, omsider kom vector bortom for å vise frem utstyret sitt! Når vi tok oppstilling på terassen for å måle krefter, Rominsen T5 vs Magcharger med led. vector var helt fra seg av lykke da det viste seg at Maggen hans var litt sterkere enn min... men lite visste han at jeg kjørte på "low mode" hehe! Når omsider jeg la inn nådestøtet og slo på "high mode", ble han laaaang i maska..... Lyset var til å ta og føle på! Vector måtte få holde lykta mi og prøve den!!! Det ble bare for mye for han.... magcharger'n var blåst av bana!
Så i et desperat forsøk drog han frem sin "blodtrimmede minimagg" for å prøve å hamle opp med min "standard out of the box" minimag. Vector tapte på både fokus versetality og lysstyrke her også hehe!
Det ble ikke noe lettere for han når Vector kom puslende inn i hobbyrommet og fekk se den nyflydde EDGE'n med 52cc gasser.... ihverfall ikke når jeg påstår at dette var den beste comboen jeg har flydd på lenge....!

Håpen Vector kom tidsnok hjem slik at han i de minste fekk seg noe trøst og sengekos med kjerringa hehe!