Dato/klokkeslett: Man Jun 16, 2025 11:10 pm

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Bilkjøring på sene kvelder....
InnleggSkrevet: Søn Jun 29, 2008 12:25 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Hører at det er noen som kjører sent om kveldene, i området ved krokane skole. Dette er noe klubben har tatt opp i ulike sammenhenger og slik kjøring skal naturlivis unngåes. Mange reagerer svært negetivt på støy om kveldene, og dette belaster omdømet til hobbyen.

Det er da for fa*n lov å bruke huet, gi blanke i å kjøre fuel-bil i byggefelta etter at grillkvelden er begynt! Og ihvertfall når klokka har passert 24 :evil: !!!! Dette er noe klubben må ta opp med sine medlemmer. Ta støy på alvor. Enkelte uvitende nybegynnere uten evne til selvstendig vurdering ødelegger for andre!!! For håpentligvis er dette ikke medlemmer av klubben!!!

Litt raskere

Topp
 Avlogget Profil  

Innleggets emne: Re: Bilkjøring på sene kvelder....
InnleggSkrevet: Søn Jun 29, 2008 2:19 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Veldig enig med Yallaair på dette. Selv gir jeg meg med kjøring i nabolaget hvis klokka passerer 19.30-20.00, da blir som oftest unger lagt, og folk vil slappe av hjemme på kveldene. Jeg prøver alltid å dra et sted der jeg ikke plager folk. Det er bedre å få lokalbefolkningen med oss istedenfor mot oss. Skulle klubben engang havne i en offentlig diskusjon om et eller annet som klubben kunne tenkt seg å gjøre, så hjelper det ikke at klubben er hatet av halve florø.

Hvis en virkelig har interesse for denne hobbyen og ønsker at den fortsatt skal bestå i Florø i beste velgående, så hadde det vært flott om spesielt rc bil-eiere kjører etter klubbens forslag. Som Yallaair så fint påpeker, VIS HENSYN!!!

Hvis noen som leser dette vet om spesielle som utsetter folk for bråk til alle døgnets tider, så kan en jo opplyse om navn til en eller annen i styret, eller til meg på butikken, så kan det videre bli tatt opp med vedkommende.

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!

Topp
 Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: Søn Jun 29, 2008 1:08 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Eg også er enig i det , her om dagen kjørte di fuel bil på flyplass parkeringen og det var døds iriterende når eg skulle sove rundt kl24 :evil: dei må egentlig ta litt hensyn til di som skal sove som dere sier ja,Og til slutt blir det vel til at det er vi som får all skylda fordi vi er med i hobbyen og då er det vel så lett og gi skylda på andre som driver med kjøring også for di tror det er oss.. om dere skjønte deg eg skreiv :P

hpi:savage 4.1
Esky lama v3
...............__________
......____//_____l_________
----,o---- drifting -@)
----`----(@)=========(@)-`

Topp
 Avlogget Profil  

InnleggSkrevet: Søn Jun 29, 2008 3:08 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Skjønner deg godt Christian. Kjøring kl 24 med nitrobil er rett og slett uholdbart. Slikt MÅ stoppes! :evil:

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!

Topp
 Avlogget Profil  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet