Dato/klokkeslett: Fre Apr 19, 2024 10:47 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Stressballens Team Losi micro SCT
InnleggSkrevet: Man Okt 18, 2010 11:14 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har fått inn den nye 1/24 Team Losi micro short course 4WD truck, og jeg skal si at dette er en artig sak. Jeg fikk ganske umiddelbart lyst på denne når jeg så den, og da er det jo bare å punge ut. Jeg har fått lekt meg litt her hjemme idag med den, og vil si at den har godt potensiale. Den blir levert som RTR med fjernkontroll, 4.8v batteri og vegglader som bruker 1 time på å lade batteriet. Den takler også 7.4v lipo, og dette skal bli bestilt asap. Bilen har ellers 4wd, og faktisk oljedempere også, noe som faktisk merkes på kjøreegenskapene.

Losi lager også en hel range med aludeler, til og med justerbare aluminiumsdempere. Dette kan bli en hit med tanke på løpskjøring for offroad biler i denne størrelsen. Det er liksom ikke så mange av biler i denne størrelsen som har 4wd og justerbare oljedempere, og en trenger jo ikke så stor plass at det gjør noe.

Når lipobatteriet ankommer, så skal jeg ta lange 4wd powerslides på stuegulvet :mrgreen:

Her er en link modellen, der er det både bilder og videoklipp:
http://www.losi.com/Products/ProductGal ... D=LOSB0240


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Team Losi micro SCT
InnleggSkrevet: Tir Okt 19, 2010 5:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Ikke dumt! Hva er prisen på denne da? Er den mye større enn de andre bilene i micro-serien til Team Losi?

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Team Losi micro SCT
InnleggSkrevet: Tir Okt 19, 2010 6:34 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Den koster 1098,- i RTR utgave, altså bil, fjernkontroll m/batteri, og vegglader til et 4.8v nimh batteri. Jeg vil si at denne er akkurat passelig større enn microutgavene, den er liksom mer spennende å kjøre innendørs. Den erstatter nok ikke 1/36 micro, men man kan vel kalle den en litt mer avansert utgave som gir litt mer muligheter.

Nå har jeg lyst til å finne en litt stor sandkasse :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Team Losi micro SCT
InnleggSkrevet: Tir Okt 19, 2010 7:44 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 669
Bosted: Florø
den var kul:) hehe ta eit bilde av den vesidenav bensin bilen din 8) sett den på hjulet eller noe bare for og se størelseforskjellen:D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Team Losi micro SCT
InnleggSkrevet: Tir Okt 19, 2010 7:54 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 669
Bosted: Florø
artig sak hehe den frister 8) fant ein liten review her http://www.youtube.com/watch?v=VIG2iPk6 ... re=channel hvor man ser den kjøre omkring mens han forteller, man får 50% mer fart med 7,4lipo hehe men blir ikke batteriet nesten på størelsen med bilen da?:p


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Team Losi micro SCT
InnleggSkrevet: Ons Okt 20, 2010 9:27 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Likte denne bilen altså! Kul den rallyversjonen også, bortsett fra det at det er en bil som skal ligne på en ekte bil men som ikkje gjer det. Litt som med traxxasen med andre ord. Men prisen er jo heilt genial. Litt dumt at de ikke har gått for 2.4Ghz radio, det burde ikke dratt opp prisen noe nevneverdig vel...?

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Team Losi micro SCT
InnleggSkrevet: Ons Okt 20, 2010 9:46 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Enig med deg angående 2.4 ja. Det har nok sikkert litt med kostnad å gjøre, pluss at de sikkert ikke har utviklet en esc/mottakerkombo med 2.4 enda. De bruker sikkert samme system som står i 1/36, men 2.4 kommer nok etterhvert også. Rallysaken er tøff, men personlig syntes jeg at SC-utgaven var fetest. Føler det er litt mer bevegelse i bilen.


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC