Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 3:18 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Lør Aug 21, 2010 1:41 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Har hørt rykter om eit fenomen der ute kor båteigarar alltid vil ha større båt..
No har eg virkelig for alvor innsett at eg har den sjuka :D

No er ein ny båt komt på plass i flåten til Stubhaug Rederi :P

Valget falt på ein ny seilbåt, og vart Smaragd fra Robbe.. Dette er ein båt som er 138cm lang, er 220cm høg (fra kjøl til mast) og veier ca 12kg. Har ein onkel som har samme type båt, og har i ca 9år sikla på ein slik båt etter eg fikk prøvd hans for første gong :P
Så no er eg godt nøgd med å få realisert den draumen..

Settet er i kjent Robbestil i ABS-plast.. Skulle i grunn ønske dei kunne brukt litt meir glassfiber, for båten får ein heilt annan finish då føler eg, men slik er det no.. I løpet av monteringa skal båten stivast litt av innvendig og kjølen (blir levert separat) må festast på og det må sparklast litt rundt den.. Ellers er det litt plank som skal leggast i "styrehuset," rekkverk skal monterast, og det skal settast inn ein seilvinsj og ein styreservo.. I tillegg kan man bytte ut framseilet med eit såkalt genoa eller Blister-seil.. Dette er større seil som kan minne om ein liten spinnaker for dei som kjenner til litt terminologi innanfor seiling :P Då må det i tilfelle settast inn ein ekstra seilvinsj og ein liten elektromotor.. Motoren sin funksjon har eg enda ikkje funne ut :roll: Er ikkje sikker på om dette blir med det første, men eg skal i alle fall få motert ting og tang slik at det ikkje blir noko problem å få dette til seinare ;)

Er redd denne blir prioritert framover no, men skal prøve å få gjort litt på Odin innimellom også så ikkje den blir heilt glømt :roll:

Bilete kjem..


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Lør Aug 21, 2010 1:49 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Håvard skrev:
Er redd denne blir prioritert framover no, men skal prøve å få gjort litt på Odin innimellom også så ikkje den blir heilt glømt :roll:


Vi får sørge for at byggekveldene blir holdt, men kanskje vi skal revurdere hvilken dag det blir på, jeg vet ikke. Odin kan liksom ikke bli stående i tre år i sjappa, det blir for mye :wink:

Angående rederiet ditt, så begynner flåten å ruve ja. Du har vel ikke en eneste båt på under meteren? :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Søn Aug 22, 2010 10:17 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Håvard skrev:
Er redd denne blir prioritert framover no, men skal prøve å få gjort litt på Odin innimellom også så ikkje den blir heilt glømt :roll:


Vi får sørge for at byggekveldene blir holdt, men kanskje vi skal revurdere hvilken dag det blir på, jeg vet ikke. Odin kan liksom ikke bli stående i tre år i sjappa, det blir for mye :wink:

Angående rederiet ditt, så begynner flåten å ruve ja. Du har vel ikke en eneste båt på under meteren? :mrgreen:


Har litt dårlig samvittighet for at den bare står der og tar plass uten at det er noko framgang, så vi må prøve å f i gang byggekveldane våre igjen ja :) Merker det er mykje lettare å ta turen når eg veit dokke karane er der så eg kan spørre og grave litt om korleis ting bør gjørast :P

For min del er mandag-onsdag best ;) Torsdag er det lengre åpent på butikken og fredag er fredag :P

Og jo, eg har EN båt under meteren.. BJ26 :P


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Søn Aug 22, 2010 10:40 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Grunna festligheter på lørdag har det ikkje blitt gjort så mykje bygging i dag som eg hadde tenkt :P

Har i kveld fått rigga meg til i kjellerstua som blir byggerom for dette prosjektet.. Så får vi sjå om eg kjem meg i gang ein av dei nærmaste dagane ;)

Bilder så langt.. Dessverre vart enkelte litt mørke, men de ser kva det går i ;)

Eska
Bilde

Skroget (brukte ein Spektrum DX7 som referanse på størrelsen)
Bilde

Kan også nevnast at bordet den ligg på er 130 cm :P
Bilde

Byggetegninger er hengt opp
Bilde

Bilde

Dekorert bokhylle i bakgrunnen :P
Bilde

Følgande deler er med i eska (Se vekk fra tingene oppe i høgre hjørne :P)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Her er beslagsettet (tilbehør)
Bilde

Bilde

Bilde

Kjølen og masta kjem også som tibehør :roll: Kjølen er ein stor blyklump på ca 8kg.
Bilde

Bilde

Masta er 180cm høg
Bilde


Sist endret av Håvard den Søn Aug 22, 2010 10:42 pm, endret 1 gang

Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Søn Aug 22, 2010 10:42 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Håvard skrev:
Og jo, eg har EN båt under meteren.. BJ26 :P


....men den bruker du jo ikke :wink: :lol:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Søn Aug 22, 2010 10:43 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Håvard skrev:
Og jo, eg har EN båt under meteren.. BJ26 :P


....men den bruker du jo ikke :wink: :lol:


Den trenge litt modifisering :P Men den er fullt brukande :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Søn Aug 22, 2010 10:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det blir spennende å se fremgangen på denne. Utrolig flott seilbåt er det iallefall :D
Siden blykjølen veier 8 kg, så må jo det bety at resten av båten ikke er så tung at det gjør noe. Skulle ikke denne havne på 12 kg eller deromkring?


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Søn Aug 22, 2010 10:49 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Det blir spennende å se fremgangen på denne. Utrolig flott seilbåt er det iallefall :D
Siden blykjølen veier 8 kg, så må jo det bety at resten av båten ikke er så tung at det gjør noe. Skulle ikke denne havne på 12 kg eller deromkring?


Stemmer det.. Ca 12kg totalvekt ;)

Er i grunn ikkje så veldig mange deler som skal oppi, men det virker som det er en del dill som vil ta tid med å lage hull til rekkverk og bøye til stenger for å montere det.. Men det ser ikkje så skremmande ut som monteringa av Odin :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 1:13 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Ojoj se der ja. dette var litt av ein sak. gleder meg å se flere bilder og høre fortsettelsen.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Tor Apr 05, 2012 9:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Her har det vore lite aktivitet av den enkle grunn at faren til Thomas har overtatt den. Han kjøpte ein Smaragd frå Skala1, men grunna levering fekk han min og så skulle eg få den som etterkvart kom inn igjen på Skala1. Det varte å rakk, men ingen Smaragd. Det viste seg at denne var gått ut av produksjon hos Robbe. Etter å snakka litt med Stressballen kom vi då fram til at eg skulle betale eit lite mellomlegg og heller gå for Atlantis (samme båten som Stressballen har kjøpt). Som sagt så gjort (Sjå nytt emne).

Så derfor vil det ikkje komme noko meir oppdatering her. Vi får heller håpe vi kan få sjå litt bilete (evt live demonstrasjon) av denne ein gang på Storevatnet :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard´s Smaragd
InnleggSkrevet: Tor Apr 05, 2012 10:01 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Burde ikke være umulig å få bilde og demo. Skal se hva vi får til når fadern kommer hjem igjen fra Haiti.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC