Her begynner ting å nærme seg noenlunde ferdigstillelse
Jeg har ordna til en patent på magnetlåsingen som jeg nå er veldig fornøyd med. Bilen kan nå løftes etter takbøylen uten at bodyen løsner. På første test i brandsøyåsen fungerte patenten bra, men karosseriet ble slått av når det ble ekstra harde dunk, og det ble litt irriterende å måtte stoppe opp for å fikse det, selv om det bare tok sekunder. Men anyways, nå er det problemet løst. Karosseriet er forøvrig ikke så strøkent lenger, riper og småskader er på plass, men det gir bare litt sjarm
Videre har jeg nå malt et interiør som skal på plass. Nå må jeg bare få tak i en passende sjåfør for å gi litt skalalook. Har også fått malt noen reflektorer i dag, og skal male selve lykteglassene i neste omgang. Har også byttet fra 14T pinion til 16T pinion, bare for å teste om det gir noen merkbar forbedring i hastighet uten at det spiser for mye på kjøretid og kraft. Vinsj er også under montering, har ikke blitt helt enig med meg selv om hvordan den skal plasseres, men det er bare snakk om små avgjørelser.
Gleder meg til neste tur på brandsøyåsen