Jeg har nylig tatt frem igjen denne bilen, for tanken har vært å bruke denne som en skikkelig herjebuggy. Jeg har montert 2.4ghz, vanntette servoer og 6v 1600mah mottakerbatteri, så egentlig bør dette funke bra. I tillegg har jeg billige dekk og felger til 1/8 buggy i butikken, og da går det an å spinne litt. Jeg hadde en tank her om dagen for å teste bilen med nye dekk, og jeg har helt glemt hvor moro det er å frese rundt i nabolaget
Bilen hoppet, spant og snurret, og det var skikkelig gøy å legge bilen i breisladd i svingene. Helt genialt å kjøre på snødekket vei med disse bilene. Når tanken gikk tom så merket jeg at jeg fikk litt rykninger i styreservoene, og det kan se ut som at det skyldes snø. Av/på-bryteren var godt våt, så jeg skal legge et overtrekk på den også. Jeg har dette i butikken, og det er veldig praktisk å bruke på brytere som er utsatt for vannsprut. Jeg har også lyst til å modifisere elektronikkboksen litt, den kunne med fordel gjerne vært stor nok til å holde mottaker, batteri og bryter. Pr dags dato er bryter og mottakerbatteri montert på utsiden av boksen.