Haha! Batteriet kan umulig vare så lenge på den der om det er baklys på alle tastene, de er jo gigantiske!
Jeg har en 3,5 år gammel sonyericsson P1i. Jeg var skikkelig motstander av iphone før, helt til jeg bytta til meg en(som jeg senere mista på byen). Det er en avansert telefon, men den er avansert på en lett måte. I motsetning til andre merker er iphone sikkert mer streng på hva du får lov til å gjøre med den, men det som vanlige folk bruker en telefon til gjør den på verdens enkleste måte. Bare tenk dere litt om.. Hvor mange hadde smart-telefoner før iphone kom? Det var vanligvis buisnissmenn og "avanserte" brukere. Etter iphone kom har jo folk i alle aldersgrupper og kjønn en smartphone. Det må da være en sammenheng? =P Jeg hadde jo Sonyericsson P800 i 2003 med touchscreen, nettleser, mp3 spiller, støtte for alt mulig av programvare.. Jeg kan telle på en hand hvor mange andre som hadde tilsvarende på den tiden, og alle var menn og "nerder"

Men synes det er litt vel mye å legge 5K i en iphone4, så da klarer jeg med min gamle sliter og en ipad

Vist du er så fornøyd med den du har er det nesten litt for skummelt å bytte, blir fort misfornøyd da