Da er eikefjord-dagene over for denne gang, og ny lærdom er på plass. Vi vet hvordan vi skal forholde oss til neste år med tanke på vær og vind iallefall
Forøvrig så var dette en meget bedre dag enn igår. Det var rett og slett koselig, for vi hadde redusert veldig mye av vareutvalget, så plassen i teltet var bedre. Mye regn idag også, men det var opphold mellom bygene, og da fikk jeg flydd litt helikopter. Utrolig kjekt at folk fikk se litt av det også, og ikke bare båt. Jeg fikk flydd et par turer med T-rex 600 nitro, og 2 batteripakker på T-rex 500, så etter værforholdene skal jeg si meg godt fornøyd med det. Var nedi vannet et par ganger med T-rex 500, den ene gangen med halerotoren, og det var litt artig. På siste tur ble jeg litt tøff i trynet, og senket helikopteret inverted over vannflata. Vurderte å gjøre et forsøk på å touche vannflata med hovedrotoren, men jeg tørte rett og slett ikke. Kanskje neste år, men artig å finne ut at det er innen rekkevidde iallefall.
Det ble en del båtkjøring også, Håvard var ute med både Blackjack 26 og 55, og jeg synes det har blitt skikkelig moro å se på elektrobåtene nå. Lipopakkene gjør underverker, det er sikkert. Det var heller ingen båter som gikk rundt idag, jeg var iallefall litt ekstra forsiktig siden Elias ikke var der
Men som sagt, det var veldig kjekt idag, og egentlig en god opptur etter gårsdagen. Brynjarkvam var også på plass med båten sin, men kjørte ikke idag. Må si tusen takk for hjelpa til Håvard og Brynjarkvam for at de var til siste slutt og hjalp til med nedpakking av telt og kjøring av varer. Selvfølgelig en stor takk til de andre som hjalp til også