Jeg fikk loddet meg noen overganger fra deans til XT60 plugger i dag (har både Deans og XT60 oppsett i div fly) slik at jeg fikk koplet wattmeteret til oppsettet i Skyfun Funjet`n.
Displayet viste 850 watt ved 65 amp på 5x5 propell og det så meget stabilt ut de få sekundene jeg prylte på full guffe. Jeg gjorde testen to ganger så ga jeg meg, for dette er scary shit å stå å holde i hånda. Hadde vært morro å fått målt turtallet også men jeg hadde ikke flere hender
Lyden er helt hinsides så hørselvern må brukes ved statiske tester og tyder på greit turtall
Både motor og ESC var fremdeles iskalde etter testingen så det lover godt for høyere effektuttak.
Får fly litt med dette så skal jeg litt opp i propellstørrelse slik at amp og watt øker. Har tenkt å tyne ut det ESC`n tåler og da havner jeg på rundt 1200-1300watt ved 90 amp, så finner jeg ut om motoren tåler det også
Satser på maiden med denne til helga dersom værgudene står meg bi
Fristende å teste den groveste Funjet`n og, men da må jeg først ha tak i en rustning som kan beskytte meg dersom motoren skulle løsne eller propellen sprenges
Nei, jeg tror jeg skipper det, det er rett og slett farlige greier