Jaja.. Då har eg vært på shoppingtur hos Stressballen igjen
Fant ut det var lenge sidan sist eg handla båt, så då var det på tide med noko nytt.. Såg forrige dagen at Skala1 hadde fått inn eit par seilbåtar, og då var det gjort.. Valget havna ganske fort på den største av dei (sjølvsagt) og det var Thunder Tiger sin "Voyager II."
Dette er en båt i 1M-klassen.. Altså konkurransebåter på 1000mm, eller 1 meter
Enkelte her på forumet har sikkert sett eit par seilbåter på storevatnet med logoen til "Fly Emirates." Dette er då ein så og seie identisk båt, men uten så mykje farge og logoar
I tillegg var det også handla ein stykk seilservo og ein stk Futaba Fc-16 radiokontroll.. Har hatt denne i tankane ei stund, men hadde i grunn slått fra meg tanken sidan eg allerede har ein F-14 Navy som eg hadde planer å bruke på Odin.. Men no blir det nok til at eg flytter "twin-stick-modulen" fra F-14 og over på FC-16, og selger F-14 som ein vanlig kontroll.. Som om nokon har lyst på ein slik, eller kjenner nokon som tenker på ein er det bare å gi ein lyd så finn vi ein pris
Fc-16 har minne til 10 enheter, og kan byggast ut i rikelige mengder.. Man får ikkje fullt så mange funksjoner som på F-14, men det blir nok rikelig til mine prosjekt
Satt i gang med bygginga av båten ganske så kjapt etter eg kom heim fra jobb, og har i kveld montert stativet til båten, fått på plass ror og kjøl og ein del detaljar på båten.. I grunn eit ganske greit byggesett med ein grei byggemanual.. Så no er det å få rigga opp seilet, feste masta og feste radio/servostativ så skulle det meste være klart
Rekner med eg er ferdig iløpet av morgondagen, evt laurdagen
Heilt sidan eg fikk sjå onkel sin Smaragd fra Robbe for 7-8 år sidan har eg hatt lyst på seilbåt, så no var det i grunn på tide følte eg
Her er litt bilete frå bygginga:
Heime etter ein liten handletur
Valget havna på ein seilbåt frå Thunder Tiger med navnet Voyager II
Vart også handla inn ein ny fjernkontroll
Slik såg det ut då lokket vart fjerna
Tok ikkje lang tid før båten var på plass i stativet sitt
Kjøl og ror er på plass
Servoboksen er satt saman og venter på montering
Diverse detaljer som blant anna ratt og vinsjer er komt på plass
Fornøyd med dagens innsats